donderdag 26 november 2020

Donderdag De Stijl en Heinis

Vanmorgen op tijd kunnen vertrekken, het begon te regenen, regenpak aan, in de buurt van het Taxandriaplein stopte de regen, dus regenkleding in mijn fietstas gedaan. Ik was de eerste van de ontmoetingsgroep, Indira kwam al gauw. Joke kwam later, Gerhardus alleen gezien, Anke ook even gezien. Het gesprek ging goed, ook met kaartjes met vragen er bij.

Ik heb koffie kunnen drinken, en op tijd weer vertrokken, via de Bossche Pad, Rijnlaan, van Grobbendoncklaan, Heinis begonnen bij de Bruistensingel omgeving Den Boerderij en weer terug. Regenkleding wel nodig gehad.

Weinig nieuwe dingen gezien, hoeft ook niet.

Ik voel me redelijk goed, dadelijk wellicht nog Lokerenpassage boodschappen en zo.

Statistieken;
10,92 Km afgelegd.
1:11:53 Opnametijd.
12,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1b70OlTU9g8Aqpgj8mLyzwNT6xGK9e06-&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Bushalte Klokkenlaan


Buslijn 2


Busnummers?


Koffie en thee De Stijl 


Detail spoelbak


Stoelen


Stukje tuin met grindpad en zo


Hier zat ik


Gereedschap kast


Bankschroef en slijpmachine op de kast


Nog meer gereedschap


Touw en waterpas


<>


Piano


Koffie met koekje er bij


Kunst bij De Amazones


Café 't Engeltje steiger


Rondingen


Ongebruikeijk


Trap en rondingen


Rijnstraat


Breed fietspad


Wederkomstkerk


Hetzelfde punt


Dierenwinkel hoek Graafsewweg / van Grobbendocklaan


Bruistensingel onder kleine brug even droog 
voor Total tankstation naar rechts


Oud pand


Bushalte Bruistensingel even droog


Bruistensingel Shell krijgt brandstoffen geleverd


Onder snelweg A59 Harendonkweg 
bijna thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.