maandag 30 november 2020

Maandag thuis en binnenstad

Vanmorgen voelde ik me niet fit genoeg, afbellen bij Ad van de dierenweide ging erg moeizaam, maar is gelukt. De ochtend duurde erg lang, maar is geweest.

Op de fiets gestapt; bij de klokkenlaan kwam Willem me tegemoet gefietst; we hebben even gezwaaid.

Verder gefietst richting Kerkstraat en Noordbrabants Museum en via markt en Arena weer terug.

Ik voel me nu wel weer redelijk goed gelukkig.

Hopelijk gaat de rest van dag wat beter, maar ben toch nog wel een beetje moe.

Statistieken;

9.01 Km afgelegd.
1:06:02 Opnametijd.
10,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
17:12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1TWggSTWN58Ey39lKjPyKVCIu5CSKURLk&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Koffie Senseo


Mozaïek bankje


De Rompertsebaan medisch centrum


Ingang


Mgr. Diepenstraat bushalte


Trapveldje


Kunst ik noem het de naald


Pas gesnoeid


Sint Jan Kathedraal in de steigers


Oude schuine gevel


De Draak tijdelijke nu bij
Noordbrabants museum


Graaf werkzaamheden


Kunst bij de ingang


Bronzen hond


Stadskantoor parkeergarage Wolvenhoek


Vughterstraat


Vughterstraat


Vroeger fotozaak Het Zuiden


Stukje markt


Panden


De Kleine Wereld horeca


VVV in luid pand, op maandag gesloten
en gebakskraam


Stier bij Arena


Graffiti Oude GZG terrein


Prins Hendrikpark / IJzeren Vrouw


Kunst bij de Amazones


Omgeving Rompertsebaan


Kabelbaan


Omgeving Klokkenlaan


Bij fietstunneltje bladeren heg vallen er niet af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.