vrijdag 20 november 2020

Vrijdag Vught OAD en terug

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ik zat op tijd op de fiets.

Richting OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) vorige week niet geweest wegens ziekte.

Deze ronde inpakwerk Ricola 9 x 4 is 36 per laag; 2 lagen  compleet in grijze box en 1 in groene box.

Compleet 18 x 10 x 2 =360 gedaan. Dit werk had ik nooit eerder gedaan. Dozen vouwen lukte steeds beter.

Ik had te maken met Rogier, Harold, Mardi, John, Ton, Ron, Maikel, Mechelien en Corné.

Datum vandaag 20 - 11 - 20

Deze keer geen roomboterpunt bij het Stoepje gekocht wel een blik soep en koffie pads gekocht bij Jumbo.

Ook even met Harm gesproken.

Ik voel me verder wel goed.

Vanavond misschien beeld bellen met Arnoud.

Morgen misschien wandelen met ouders en broer en zus omdat mijn moeder jarig was.

Statistieken;
23,36 Km afgelegd.
2:25:04 Opnametijd.
11,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1crfapnapsWnCEOIUc_sakZsle_-EbzHr&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Bij De Draak gebeurd maar weinig


Essent gebouw Heetmanplein


Bedieningskast stuwen bij storing dit rode licht vermoed ik 


Deze stuwen


Raadhuis Vught


Boxtelseweg Vught?


Ricola inpakken


Andere klus met aluminium beugels


Dozen en pallets


1 laag klaar 4 x 9 = 36


Pauze koffie


Automaat


Koud water


Gevulde koek


Kitkat


Lopende band, THT datum er op printen


2 x 9 = 18 dozen opgestapeld



Carillon 


Boxtelseweg uitgang gebuikt
hier kwam ik John tegen hij was 
naar houtbewerking geweest.
Ik kreeg een snoepje


Stukje raadhuis Vught  


Stukje gemeentehuis Vught


Stukje Taalstraat Vught


Graffiti viaduct Paardensteeg Vught  
richting Bossche broek


Kunst halve brug


Zuiderplas


Rotonde bij wederkomstkerk


Bij station Oost


Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.