vrijdag 27 november 2020

Vrijdag OAD en terug

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan, ik zat voor 7:45 op de fiets. Kwam ook vroeg aan bij OAD  (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) in Vught Kettingweg. 

Ik had te maken met Rogier, Harold(2), Mardi, John, Ton, Ron, Corné en Ruud.

Deze keer weer met pennen en vlaggetjes bezig geweest.

In de pauze een stroopwafels gehad.

De weg terug via Bossche broek, Zuiderparkweg, Lambooybrug, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg en Lokerenpassage.

Bij bakkerij 't Stoepje roomboterpunt gekocht, en even bij Harm geweest en mevrouw de Jong ontmoet.

Vanavond komt alleen Mieneke me opzoeken voor mijn verjaardag, want Jos kan niet.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
22,86 Km afgelegd.
2:14:14 Opnametijd.
12,6 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eJX648FK8zwZ7a7YDKznoptPjOzTJ0EB&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Station vanmorgen


Lucht in/uitlaten


Park Glorieux


Blindengeleidehonden in rust


Gereedschap


Kolomboor


Toiletpapier


Stukje werkplek


10 pennen vlaggetjes er aan vast


Onderdelen genoeg


Hoort bij andere klus aluminium beugels 20


Dozen en pallets


Koud water WSD


Werkt met perslucht


Ik had 2 gele bakken stapelbaar hier 10 per bak


Vlaggetjes kan later in boekje gemonteerd worden.


Pauze; koffie er bij


Kluisjes WSD


WSD busjes brengen de mensen weer thuis



Omgeving Boxtelseweg Vught


Kunst halve brug uitzicht Sint Jan


Richting Segers gemaal


Omgeving Zuiderplas


Zuiderplas


Bij Lambooybrug 


Stukje water


Carolus nieuwbouw woningen Bruistensingel


Rotonde Harendonkweg


Lokerenpassage hoogwerker


Vlakbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.