vrijdag 13 november 2020

Vrijdag rijbewijs ophalen

Vanmorgen keelpijn en verkouden, gekozen om thuis te blijven, niet naar OAD en geprobeerd Mardi te bereiken. is niet gelukt. Kreeg de receptie en andere mensen. Uiteindelijk Harold en Mardi kunnen mailen. Harold belde op mijn mobiel 9:42 dus toen waren ze op de hoogte. Ondertussen het OAD app nummer gekregen, en mobiel nummer Harold opgeslagen.

De keelpijn en verkoudheid werden gelukkig minder in de loop van de ochtend. 

Ik moest om15:10 bij het stadskantoor zijn om mijn rijbewijs op te halen, en dat is gelukt; kan ik er weer 5 jaar mee vooruit.

Bij de Harendonkweg gesproken met John, die ken ik van badminton en het Cementrum fietsen.

Ik voel me nu aardig goed, beetje pijn maar een stuk minder.

Statistieken;
12,29 Km afgelegd.
1:59:37 Opnametijd.
11,29 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jhh6hS7KQ8a8PrhPePst1YZLPCj_0zmL&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag, stukje binnenstad mist


Riool putdeksel open doen, en met 
een slang de modder wegzuigen


Buren overschot tegels en zo


Shoe Care Harm veters


Sleutelservice


Afgesloten voor auto's


Omgeving Wolvenhoek Stadskantoor


Al wat ouder pand


Ingang Stadskantoor


Prins Bernardstraat


Binnen bij stadskantoor


Idem best hoog


Wolvenhoek


Beetje aparte bouw


Jeroen Bosch Markt
daarachter gat in de markt
zal nog wel even duren


<>


Richting gemeentehuis


ANWB


ANWB


ANWB


Schoenwinkel


Arena met bronzen beeld


Verdieping lager


Roltrappen naar parkeergarage


Aparte verlichting


H&M Arena


Nooit geweest horeca


Ooit binnen geweest, heel lang geleden


Bij het water


Graafseweg mooi pand


Detail station Oost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.