woensdag 25 november 2020

Woensdag poetshulp, de was en Adm. Scholing

Ik had gisteren bij De stijl te maken met Ronald, Trudy, Mark, Riny, An, Gerhardus, Anke, Martie, Miloud en Christiena. 

Gisteravond kunnen badmintonnen.

Richting Romelaan moeten fietsen omdat de Hengmen fiets en wandelbrug over de Maaspoortweg was afgesloten voor fietsers.

Vanmorgen was Srea poetshulp er weer, en ik heb de was kunnen doen.

Bij de Adm. Scholing had ik te maken met; Gerda, Hanny, Carol, Remco, Richard, Corné, Eric en Koen.

Ik had koeken uitgedeeld mocca ladies en zo omdat ik zaterdag jarig ben.

Na de Adm. Scholing ben ik via een omweg naar huis gegaan; Zandzuigerstraat, Station Oost, Bruistensingel, Harendonkweg en Lokerenpassage. Harm en Mary ontmoet.

Daarna gekookt en gegeten.

Statistieken;
13,27 Km afgelegd.
1:34:47 Opnametijd.
10,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
26Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van vandaag


Werkzaamheden Omron plas


Aan de overkant wel gesnoeid


Voorheen paardenweide


Maasoeverpad


Ga hier zelden omhoog


Daar kwam ik vandaan


Vanaf de brug A59


Hoezo Engels?


Waterwagen staat er al heel lang


Graaf van Solmsweg


Werkplek


Vitrinekast


Regenboog paraplu's


Folder


Natuur aan de wand


Copier en printer


Mocca ladies en andere koeken uitgedeeld


60 jaar Heineken


Vrachtwagens en zo


Binnenvaartschip laden of lossen


Pali slachthuis


De brug verderop hoef ik deze keer niet over


Zandzuigerstraat diverse richtingen


Fietspaden


Carolus was vroeger ziekenhuis


Fietspad en zo


Bouw Carolus deur ging dicht


Zalm deze keer


Aardappels en wortels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.