maandag 9 november 2020

Maandag Vught goede zin

Vanmorgen ging het opstaan best goed. Ik was in een goede bui vandaag.

Gewoon gewerkt in Vught met grond omspitten en kruiwagen laden en lossen en rijden. Had ook met zaagsel te maken. Heel kort in de fietsenwerkplaats geweest.

Ik had te maken met Marcel(2), Monique, Ad, Henri, Patricia, Henri, Petra, Frans, Rudi, Richard, Dennis(donker) en Wil.
Chiel en Ali waren er niet.

Ik had vandaag veel muziek in mijn hoofd, en soms gezongen.

Ik had dus een goede dag, blij dat ik mijn dingetjes kon doen.

Statistieken;
19,81 Km afgelegd.
1:55:54 Opnametijd.
13,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SW_g04tZbsRTtTWKJlYLJoRNc09yrlUN&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan ik weet nog steeds de (oude) bestemming van dit pand niet


Weinig wind mooie spiegel


Station 


Paleisbrug schuine lift


Omgeving Heetmanplein vistrap met smeedwerk


4 x 2 = 8 panden


Raadhuis Vught weer met fontein


Parklaan 21 ook met spiegel


Varken


Koffie, thee en zo hoek


Ben hier al vaak geweest


Details


Fietsenwerkplaats


Slot op kastdeuren ik weet de sleutel te vinden


Magneet


Grote kruiwagen banden weer goed, 
hoe dat ding precies heet weet ik niet


Zicht op ganzen


Omspitten ook met zaagsel


Nog meer omspit werk samen met Wil


Bij de ingang van de kantine zeg maar


Ezels


Dakpannen bij kruiwagen stelling rechts snap ik niet


Geen drinkwater


In de kas


Gereedschap in de kas


Segers gemaal Bossche Broek


Water, richting snelweg A2


Vliegtuigen Zuiderpark


Kunst


Graafseweg / van Grobbendoncklaan
dierenwinkel op mandag gesloten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.