donderdag 12 november 2020

Donderdag ontmoetingsgroep de Stijl en terug

Vanmorgen weer lastige timing; rond 9:30 kwam ik aan bij De Stijl. Indira was er al maar de deur zat op slot. Even met mobiel gebeld, en toen konden we naar binnen.

Het duurde ongeveer een uur en er kwam deze keer niemand bij. Het was een goed gesprek

Via omweg terug gereden Hinthamereinde, Sluis 0, Sint Jan (parkeergarage), Parade, Kapelaan Koopmansplein, Prins Hendrikpark, Rompertsebaan, Lokerenpassage en terug.

Boodschappen gedaan bij Mary en gezwaaid naar Harm.

Ik voel me verder wel goed, blij met deze dag.

Statistieken;
11,73 Km afgelegd.
1:22:51 Opnametijd.
10,57 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1U-rr4yZRaqOpAPdMZNpgQbpQtbc8v5K1&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Pampusgras in de voortuin


Buren


Mijn stoeltjes


De Stijl nu geen koffie


Rugzak en jas


Taxandriaplein


Buurtwinkel


Café 't Engeltje


Hoekje


Omgeving watertoren


Rondingen


Bij het water trap en zo


Andere hoek


Hinthamereinde


Naam weet ik niet


Schroef van Archimedes


Bij parkeergarage Sint Jan


Beeld ruiter met paard


Giraffe bij boom


Richting Parade


Sint Jan gedeeltelijk in de steigers


Hams Anders Hinthamerstraat 


Brandweer bij Prins Hendrikpark


De Amazones


Ladderwagen


Prins Hendrikpark


Bladeren opruimen


Cementrum


Vlakbij fietstunneltje


Deze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.