donderdag 5 november 2020

Donderdag kapper, Cementrum en binnenstad

Vanmorgen moest ik om 9:00 bij de Brainwash kapper zijn, en dat is gelukt.

Daarna vlakbij naar het Cementrum geweest, daar ongeveer een uur geweest inclusief koffie drinken; daar waren; Willem, Ismael en Efrim.

Toen de geo app gestart bij de Sint Teunislaan. Daarna stuk gefietst in de binnenstad Noord Brabants museum en zo.

Dadelijk moet ik rond 15:00 bij het Fact Team Petra zijn.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
9,42 Km afgelegd.
1:22:13 Opnametijd.
9,58 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DF9RSLvMVF8VTGxoe79XyO464nXmYvGv&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Cementrum Sint Teunislaan


Flappentappen


Brainwash kapper


Willem maakte deze foto


Bier krat en spullen van Willem


Overzicht


Onderstel oud ziekenhuisbed


Op(l)zichter John


Schuifmaat en zo


Jasbeschermer


Rode fiets


Bankschroef met aluminium profiel


Andere werkplek


Kinderafdeling


Kruiwagen


Notitieblok Koramic
heeft met dakpannen te maken


Slager en andere artikelen 
en pasfoto's


Vlees


Couscous


Naam weet ik niet


Nieuwbouw bij oude GZG terrein


Draak bij Noord Brabants museum


Kunst 


Kunst


Schneider heel lang geleden binnen geweest


Kerkstraat tegenover Heinen bij kerk


Sint Jan kathedraal in de steigers


IJzeren Vrouw / Prins Henrikpark


Romertsebaan


Bij Joost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.