dinsdag 10 november 2020

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen had ik weer moeite met de timing en sim kaart fout. Na opnieuw opstarten en ontbijt toch redelijk op tijd op de fiets.

Adm. Scholing ging goed, koffie en thee kunne zetten, ik had te maken met Tim, Gerda, Dorrie, Mandy, Bert, Prisca en Eric.

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelpassage, ik heb weer een rondje gelopen. Bij de Big Bazar mango sap en Kitkat gekocht. Toen ik daar zat te eten kwam Mandy mij toevallig tegen.

Ik voel me verder wel goed, de balans redelijk gevonden.

Dadelijk nog naar De Stijl en Lokerenpassage, vanavond geen badminton.

Statistieken;
13,55 Km afgelegd.
1:37:33 Opnametijd.
11,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_y6ttoa2t-7orjTF81wmsRvMy3ERngP0&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Koeien van Zwietenpark


Maasoeverpad


Weinig wind


Zonsopkomst


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Keerplek voor vrachtwagens


Schriftje verleden week


Pauze tafel


Makro; hier op dinsdag naar rechts en woensdag naar links


De Wester


Wat wel en niet mag


Kerstroos AH


Van Keulen bakker


Rustig


Eieren


Schoenmaker en zo


So Low kaarten anders gezet


Mondkapje


<>


Big Bazar A


Big Bazar B


Big Bazar C


Big Bazar D hondenvoer


Big Bazar E lollies 


Sap en kitkat


Plafond ligt open wat ze aan het doen zijn weet ik niet


De Taling


Politie van de provincie of zo?


DHL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.