zaterdag 28 november 2020

Zaterdag eendenkooi en jarig

Vanmorgen fit genoeg om naar de eendenkooi te gaan. Veel gesnoeid en kruiwagen geladen en gelost. Ik had te maken met Alfons, Rut, Paul, Nelly, Ton en nog een paar anderen. 

Veel berichten voor mijn verjaardag gehad.

Korte route vandaag, pas op de weg terug mijn geo app aangezet.

Vandaag verwacht ik nog bezoek en beeldbellen met Arnoud. En ik moet nog een paar boodschappen doen. Gisteren was mijn zus nog  bezoek.

Ik voel me redelijk goed, ervaar wel spanning en prikkels.

Statistieken;
527 Meter afgelegd.
0:11:55 Opnametijd.
4,39 Km/u gem snelheid bij beweging.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gwuuVa0zOf422RdAtiORuFg7HfKVS7dB&usp=sharing


Korte wandelroute van vandaag


Koe van Zwietenpark


Bij de ingang eendenkooi


Houtblokken


Oude boom


Bezems modder van laarzen poetsen


Pad


Meertje in het midden


Riet niet gesnoeid


Spaden


Kruiwagen takkenschaar en handschoennen


Gedeeltelijk gevuld


Idem


Gelost 


Vangpijp uiteinde


Pad


Stukje vangpijp


Houtril en stamhouder


Weer richting uitgang


Smal bruggetje


Bij begin brug


Kunststof bak kruiwagen


Takkenschaar


Beetje water


Trap


Bij uitgang


Elektrische fiets bij brug


Deze brug


Van Zwietenpark


JOP (Jeugd Opvang Plek) 


Stukje grasveld bij JOP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.