donderdag 30 juni 2022

Donderdag was, Cementrum, paleisbrug en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 de was compleet kunnen doen. Gegeten en gedronken berichten gehad en vertrek.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan Cementrum, ben daar even geweest, het was pauze tijd.

Vervolgens; Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Station, Koningsweg, Paleisbrug, Vijverlaan, Magistratenlaan, Drongelens pad,  Jeroen Bosch ziekenhuis, Maysteeg, Drongelens pad, Kampdijklaan, Loonsebaan, Heunpark, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Zuiderpassage, Merwedelaan, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, De Harendonkweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest buurten en koffie drinken.

Ik voel me verder goed, rustige dag verder verwacht ik.

Statistieken;
19,12 Km afgelegd.
1:47:07 Opnametijd.
12,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tXnogetgaeXcX21TigyJ5pnR5CBoMuE&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum fietsenwerkplaats onderin


Tafel


Foto van foto


Katheder


Stukje omgebouwd ziekenhuisbed


Lasapparatuur


Kast met gereedschap


Supercoop 


Plastic afval Buitenpepersedreef ingeleverd


Politiebureau Vogelstraat


Omgeving Buitendijk


Idem


Al jaren hetzelfde


Koningsweg 101 


Paleisbrug met fietsgoten
Vaker de andere kant begonnen 


Daar kwam ik vandaan Heetmanplein


Bloemsoort weet ik de naam niet van


Halverwege de brug


Sporen


Jumbo onderin? 


Stukje bioscoop ik zie mezelf


Randweg omgeving JBZ ziekenhuis


Hoofdingang voor mij lang geleden


Draaihek 


Skyline vanaf de Maysteeg


Voetpad


Bij Drongelens Pad 


Heunpark


Zuiderpassage 


Harm schoenpoets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.