zondag 19 juni 2022

Zondag kerk en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:30 tijd genoeg voor verzorging, ontbijt, berichten en vertrek

Ik wou voor 9:45 aankomen in de kerk en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, GKV Evertsenstraat. 

We hadden in de kerk Heilig Avondmaal brood en wijn.

Onze dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje; Jeremia 17:1-12 en Handelingen 2:42- 47 De takken waaien met de wind, maar als de boom aan water staat overleeft die elke droogte en geeft God vruchten.

Vanaf 17 juli vervallen de middagdiensten is besloten.

Op de heenweg had ik mijn regenpak nodig, in de kerk drogen en de terugweg verliep verder droog. 

De rit daarna ging over de A59 via het Kruiskamppad, Meerheuvelpad, Vutterpad, De Bloemendaal, De Vutter, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Henriëtttewaard sluis van Engelen,  Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard,  Oud Empel Empelsedijk,  Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Ik voel me verder goed, hopelijk verder een rustige dag.

Statistieken;
17,52 Km afgelegd
2:13:09 Opnametijd (laat op pauze gezet).
11,08 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,34 Km/u hoogste snelheid. 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zl3O55u9aVH2imDnuD_7Bk_XtsbdBo4&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Boodschappen gistermiddag
Sap, melk, oranje vla, wijn, aardappelen, 
sugar snaps en boomstammetje vlees


Label avocado's


Omron plas


Onder viaduct wat zit er achter de deur?


LODI graffiti tag 


Stukje Kruiskampsingel 


Kruiskampsingel links huizen rechts Meanderflat 
water is de scheiding er tussen


Kerk; ik weet wat dit is


Dienblad


Plant in de hoek


Kerkzaal


Bladwijzer


Sticker op mijn boekje


Groot koffiezetapparaat


Onderkant GSM mast


Onder deze boom kunnen auto's 
geparkeerd bij het Engelenmeer


Stukje Engelenmeer ondiep gedeelte als begin


Engeltje van het Engelenmeer triest verhaal 
overleden kindje heeft geen naam kunnen krijgen


Afrit A59 omgeving Vuttepad


Stukje Vutterpad


Simpele JOP  (Jeugd Opvang Plek)


Paarden


Omgeving Schoolstraat plas 


Strakke lijnen Graaf van Solmsweg


Verderop hefbrug en sluis 


Plas met kroos


Chauffeurscafé Treurenburg lang niet binnen geweest


Stukje Maasboulevard.
Aera, Terra, Aqua en Ignis


Maasuiterwaarden ingang koeien staan er niet altijd.


Kapel begraafplaats Oud Empel, 
stempel verdwenen helaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.