zondag 5 juni 2022

Zondag kerk vervoer Wim en Agnes

Ik hoefde niet vroeg op te staan, de wekker ging om 8:50 tijd genoeg want Wim en Agnes zouden me uiteindelijk rond 9:30 ophalen. 

Vertrokken van huis, per auto naar de kerk via de Maaspoortweg, snelweg A59, Kruiskampsingel, Evertsenstraat kerk.

We waren op tijd in de kerk. Ging verder goed. We hadden onze eigen dominee hij schreef in mijn  boekje; Elk oordeel valt van je af omdat je door Christus vrij bent en de Geest je daarbij houdt"

Na de dienst koffie gedronken en samen met Wim en Agnes naar Cromvoirt gereden. 

Vlijmenseweg, Randweg, Deutersestraat, Cromvoirt en St. Lambertusstraat 

Beetje gegeten en gedronken buiten veel regen spelletje rummicub gedaan. Agnes reed me daarna weer naar huis. Dat was nog voor 17:00.

Ik voel me verder goed, niet heel erg moe gelukkig. Morgen rustdag, hopelijk later droog.

Statistieken;
16,66 Km afgelegd.
24:46 Opnametijd.
43 Km/u gem snelheid bij beweging.
100 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10Zb6p_SiWb_BJkPNCpuz8s0PJ9xQlX8&usp=sharing


Autoritten van deze zondag


Kerk


Beam team ook voor internet uitzendingen


Krukjes voor kindermoment


Saxofoon van Marion


Kunst detail letters


Collectezakken


Dominee Zomer


Dominee Dijkema en Schelling


Spiegel in soort kruis


Blauwe kunst


Onderweg 


Tuin Wim en Agnes roos


Vlag ging uit


Naam onbekend


Auto


Stukje huis


Piano en zo


Vijver 4 kikkers


Kunst kikker op stoel met rietje 


Prieeltje


Stukje tuin


Aalbessen afgeschermd


Stukje huis en tuin


Bij de vijver


Apart behang


Stukje afscheiding


Kast en zo 


Ronde tafel 


Koffie en koek


Bord en brood

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.