donderdag 23 juni 2022

Donderdag poetshulp, Harm, Cementrum en rit

Vanmorgen moest ik het schone beddengoed klaar leggen, en ontbijt en zo Carola van Tzorg poetshulp kwam netjes op tijd. Beddengoed vervangen en ik de was gestart. Even rust en daarna grijze kliko opgehaald en vertrokken in Noordelijke richting naar de Lokerenpassage Harm kort gesproken, van Zwietenpark, Klokkenlaan, Sint Teunislaan en Cementrum. Daar even koffie gedronken, en er waren aardbeien. Willem, Ahmed en anderen ontmoet.

Daarna Sint Teunislaan, Het Wielsum, Hertog Godfriedstraat, Orthen, Ertveldweg, Nelson Mandelalaan, Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Samuel Morsestraat, Onderwijsboulevard, Christan Huygensweg, stationstunnel, Emmaplein, Brugstraat, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik zag Rut van de eendenkooi mij tegemoet fietsen bij het fietstunneltje; we zwaaiden.

Ik voel me verder goed gelukkig.

Statistieken;
12,02 Km afgelegd.
1:10:12 Opnametijd.
11,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,86 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XTXqDaPlAB_T3l4gXl8hevdo83IbtsY&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Kunst Durendael mocht weer een keertje


Willibrord kerk


Bushalte


Cementrum onderin fietsenwerkplaats rechts regiotaxi


Cementrum koffietafel


Aardbeien hier al aardig op


Koffiemok, wat divers en Copernikkel precies zijn weet ik niet


Kinderfiets


Segway elektronica 


Aanhangwagen


Takel voor fietsen


Het Wielsum huis op pilaren 


Hoogspanningsmast


Diverse sporten 


Relatief nieuwe huizen


Orthen hoogspanningsverdeelstation   


Intercity richting Utrecht


Ze zoeken personeel


Stukje rails


Mercedes 


1931 doorkijkje vanaf de Royal Welshbrug 


Royal Welshbrug veel ruimte voor voetgangers


BBS Boschveld 
Brede Bossche School


Parousia kerk


Gymnasium 


Koning Willem 1 College nieuwe gevel en zo


Rotonde Onderwijsboulevard en zo


De Draak rechts station links Jan de Groot bakker


Trap en smalle brug bij roeiverenging Den Hartog


Omgeving Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.