woensdag 22 juni 2022

Woensdag Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen laat opgestaan, en toch moe. Na verzorging, was opruimen, berichten en naar de Lokerenpassage gereden, bij Harm en Jumbo geweest. Willem bij hem thuis kort gesproken.

Na een korte rust vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Els, Carol, Felicia en Eric en anderen. Afwezig  Tamara, Andricke, Corné en anderen. 

Vetrokken naar de Helftheuvelweg, Rietveldenweg, Oude Vlijmenseweg, Veemarktweg, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Klokkenlaan.

Dit stukje Rietveldenweg heb ik maar zeer zelden gebruikt.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad. Rustige avond verder hoop ik.

Statistieken;
11,59 Km afgelegd.
1:10:00 Opnametijd.
10,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,01 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Aansteker


Drop


Chocolade


Boodschappen


Grondwater meet punt hoezo Heineken?


Omronplas


Stop bord zie je niet zo vaak


Hoogte onbekend


Dieze vanaf  brug Maasoeverpad A59


KEK 


Ruwekampweg gevel recent vernieuwd


Bomen lopen weer mooi uit


Schrift Adm. Scholing


Senseo 


Spoelbak keuken Adm. Scholing


Stukje Heineken terrein


Schadebo heel lang geleden binnen geweest


De Bossche Tapijtschuur


Basic fit voorheen motorzaak van der Heyden 


Oude Vlijmenseweg 


1931 omgeving Brabant Hallen


Stuk rots en zo


Omgeving Royal Welshbrug onderzijde


Vogelstraat overzijde water politiebureau en zo


Steigers 


Lange voetgangersbrug


Yamaha Diversion zo'n soort motor had ik vroeger


Rotonde Aartshertogenlaan


Verderop de Amazones flats 


Bocht Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.