donderdag 16 juni 2022

Donderdag Cementrum en Paleiskwartier en Paleisbrug

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 en 10:20 ik moest om 11:20 bij de bloedafgifte post Sint Teunislaan zijn, en dat is gelukt. Daarna naar de overkant Cementrum fietsenwerkplaats met Willem en Jolanda en zo. Zelf buitenband meegenomen en vervangen, achter is wat lastiger, maar ik kon het gereedschap vinden.

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Het Wielsum, Orthen, Adelheidstraat, van Herpensweide, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan, Royal Welshbrug, Parallelweg, Borderslaan, Paleisbrug, van der Does de Willeboissingel, Havensingel, Brugplein, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Ik kwam daar mevrouw de Jong tegen met haar dochter, was weer even geleden, en ook bij Harm geweest.

Dadelijk even rust en daarna weer even boodschappen doen bij de Lokerenpassage.

Ik voel me verder goed, blij dat het allemaal gelukt is.

Statistieken;
11,05 Km afgelegd.
1:18:03 Opnametijd.
11,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KRF-dZNs3TRioTV1FgPO5JN6lRH7Fdw&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Aanrechtblad


Bloedafgiftepost 3 buisjes deze keer


Cementrum ik kreeg koffie en een lekkere koek


Ik snap niet precies de tekst


Asmoeren 


Rotonde Sint Teunislaan / Klokkenlaan / Rompertsebaan


Sint Teunislaan bij rotonde


AAG Het Wielsum


Cafetaria 't Kruispunt Solero ijsje gekocht 


Van binnen verder


Bij de deur


Bestelwagen van 't Kruispunt


Overburen 


Markant zonwering en zo 


Huisdier Voordeelshop 


Bestelwagen


Playmobil in het groot


Ingang Weener XL


Einde weg


Mercedes dealer 


Weg naar de Royal Welshbrug gisteren ook geweest.


Paleiskwartier bij roltrappen naar station


Hier weet ik even niet de naam


Pand naam ook onbekend


Stedelijk Gymnasium 


Bordeslaan markante panden


Happy Italy voor mij lang geleden dat ik hier iets gegeten heb


Ingang bioscoop; ik nooit geweest


Stukje Paleisbrug liften buiten werking


Paleisbrug wat verder.

Hierna dus nog een stuk gefietst uitgekomen bij Harm Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.