zondag 12 juni 2022

Zondag kerk en Helvoirt broodmaaltijd

Gisteren was John even op bezoek, was een leuke uitzondering.

Vanmorgen ging de wekker om 8:45 tijd genoeg voor berichten, verzorging, douche, ontbijt en zo.

Carsten en Rianne haalden mij per auto op. Eerst ging de rit naar de kerk (GKV Evertsenstraat) 

Jan van Groos was de voorganger, boekje; "Genesis 27 : 30 - 40 zegen mij Vader, zegen ook mij"

Daarna vertrokken richting Helvoirt Jan en Hillegonda. Kleine 30 gemeenteleden aanwezig leuke gesprekken en lekker eten en drinken, goed geregeld.

Hele grote tuin 2000 vierkante meter is groot, en ook een heel mooi huis er bij, voor mij de tweede keer hier op bezoek, eerste keer bijna 2 jaar geleden.

Ik voel me verder goed, klein beetje moe maar niet erg. Ik ga dadelijk na rust de kerkdienst op afstand volgen.

Statistieken;
31,88 Km afgelegd.
42:09 Opnametijd.
47 Km/u gem snelheid bij beweging.
129 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1oVBYMjvNKK64Sbcx2ilwE2tBd0puMU0&usp=sharing


Autoritten van deze zondag


Kerkzaal


Piano en knielbankje voor huwelijken


Doopvont, katheder en klok


Ikzelf bij woning  Jan en Hillegonda


Soort zebrapad


Richting zwembad


Zwembad nog dicht iets te koud nog


Naam onbekend


Weet ik ook niet


Stukje tuin


BBQ op gas


Stukje vijver


Met ligstoel 


Stukje huis 


Keuken 


Koffie en aardbei gebak erg lekker


Stuikje vijver met mini strand


Stukje vijver met loop gedeelte 


Hoort er ook nog bij


Andere hoek


Steiger met stoelen
hier zaten 2 Yvonne's 


Stukje boom


Oldtimer van Klaas links 


Zo er weer uit dadelijk


Jan wou op de foto


BBQ met gasfles


Vijver blijft mooi


Naam onbekend


Catering in orde


Bij de trap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.