donderdag 9 juni 2022

Donderdag cementrum, lekke band,

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 normale dingen ontbijt, berichten, wachten op Carola van Tzorg poetshulp gelukkig kwam ze mooi op tijd. Beddengoed had ik klaar kunnen leggen, zij bed verschoont, ik de wasmachine gestart. Later heb ik de natte was opgehangen.

Vertrokken naar het Cementrum met Willem,  Ahmed en anderen. Toen ik wou vertrekken liep mijn achterband leeg. Terug gegaan, wiel er uit (steek as) , stuk dun ijzer er uit gehaald en andere binnenband terug gezet die ik bij me had.

Vetrokken vanaf de Sint Teunislaan Cementrum, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg,  Emmaplein, station, Koningsweg, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan 

Omgeving Voorburg, Weverij, soort open dag met drankjes en hapjes hamburger, stukje pannenkoek en dat soort dingen. In de weverij geweest, Hebbes 2e handskleding, Spoel, houtbewerking en dat soort dingen.

Ontmoetingen met Sies, Frits, Danie, José, Sien, Jan(2), Mariska, Paul, geestelijk verzorgers en anderen.

Terug Parklaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek,  Durendael, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest was leuk.

Ik voel me verder goed, geen grote klachten of problemen wel lastig soms maar niet erg. 

Statistieken;
19,75 Km afgelegd.
1:38:08 Opnametijd.
13,89 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vc8K-4khTz9AjxVk_hPD_gBgF-IqDHc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt 


Bezig met dak terras of zoiets


Cementrum 


Gereedschap fietsenwerkplaats Cementrum 


Onderstel oud ziekenhuisbed


Soort Segway 


Electronica 


Zuilen onderzijde bij Rompert 
onderin sportwinkel 


Omgeving Buitendijk


Elke keer net ff anders


Porsche 911 stond er weer Koningsweg


Stuwen bij Heetmanplein


Essent gebouw bij stuwen en ijzer smeedwerk


Redelijk nieuw bij rotonde bij "De Witte"


Horeca Taalstraat lage deuren 


Belangrijk punt voor mij Taalstraat en zo 


Zuilengang niet van Salomo 


Brug naar kasteel Maurick over snelweg A2 


Zorgpark Voorburg, ingang Parklaan 


Parklaan 21 gebouw met plas


Kaartje voor pannenkoek en hamburger


Voorburg bruist


Busje voor rolstoelen 


Rokers gebouw ook bekend voor mij 


Omgeving brandweerkazerne aardewerk 


Nog meer


Koe


Ik noem dit ketelhuis, omgeving fietsenwerkplaats


Houtbewerking in de weverij


Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.