dinsdag 28 juni 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 ik hoefde me niet te haasten  rond 8:15 wou ik vertrekken en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.
Ik had te maken met Els, Bert, Prisca en Eric. Om 10:00 vertrokken richting Helftheuvelpassage.
Stukje gelopen niet rond deze keer.  

Verder richting Kooikersweg,  Simon Stevinweg, stationstunnel, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenkaan en terug.

Ik kwam mooi op tijd aan, banden fietsen opgepompt en even wachten op mijn vader.

Even koffie gedronken en vertrokken richting Lokerenpassage. Naar Harm alleen gezwaaid en bij de Jumbo zag ik Armand was heel lang geleden en Wim Vermeulen ook van badminton.

Ik voel me verder goed, vandaag alleen nog badminton en rust.

Statistieken;
12,27 Km afgelegd.
1:10:24 Opnametijd.
12,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,90 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17g0flEbpdIAAElNE0ssfN551DvFxhY4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Maasoeverpad omgeving Omronplas


Dieze met boot en zo


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Dieze onder A59 snelweg


Sars bij hoogspanningsverdeelstation 


Nieuwe postbussen


Adm. Scholing 2 fietsenrekken aan elkaar boven kiezelstenen 


Kast Adm. Scholing 


Pepermunt wordt niet meer gevuld sinds Gerda vertrokken is


Schoonmaak ruimte  


Helftheuvelpassage bakker de Gier en Frietheuvel cafetaria


Zee & Zo bamboe en pilaar


Relatief rustig


Blokker wasknijpers en droogrekken


Kunststof bakken en zo


Strijkplank overtrekken


Vloeistoffen om schoon te maken


Kleerhangers


Taart


Van foto


Groenteboer meloenen


Groenteboer bananen, meloenen en zo


Foto van foto pauw in beeld 


Hema achterzijde


Water tap punt bij trapveldje


Hetzelfde tap punt daarachter JOP (Jeugd Opvang Plek)


Cruyff Court regels


Doel en zo


Klokkenlaan water en hoogspanning


Boodschappen; gebak, senseo, cassis, brood,
melk, energy mix, sap, pasta (voor voedselbank)
crème Fraiche, vla, pak, kip en speciebonen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.