zaterdag 25 juni 2022

Zaterdag eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ik wou rond 8:30 vertrekken en dat is aardig gelukt. Bang om iets te vergeten, zoals sleutels , drinken, werkhandschoenen, mobiel en dat soort dingen; is toch goed gekomen.

Werkbroek had ik aan, daar past mijn mobiel in.

Gewerkt met Paul, en verder aanwezig; John, Teun, Annemiek, Tim, Rini, Alfons, Thijs, Jan en ikzelf. Samen 10 personen deze keer.   
Afwezig Rut, Ton, Jacques, Sander en Nelly.

Samen met Paul bramen verwijderd, bijna 2 kruiwagens gevuld.

Pauze was weer leuk, daarna vertrokken richting huis kleine omweg genomen.

Dadelijk andere kleren aan, bij Harm op bezoek en Jumbo.

Hopelijk daarna even rust.

Ik voel me verder goed geen grote problemen gehad.

Statistieken;
1,91 Km afgelegd.
38:35 Opnametijd.
3,47 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cSPveMJ6ME-W0gW5hq82Ig4Bfoucp4I&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Begin van Zwietenpark 


Bochtje


Wildrooster


Restant dode boom; terrein eendenkooi 
wie heeft ooit die takken gezaagd?


Begin eendenkooi


Kruiwagens staan te wachten


Brug


Emmer, touw en zo


Camera slaat beelden op bij beweging


Stukje plas


Ander stukje


En weer in het midden


Tafel staat er al heel lang


Kruiwagen, bladhark, snoeischaar en riek 


Paul aan het spitten


Digitalis of Vingerhoedskruid


Snoeischaar bij kruiwagen


Handschoenen bij kruiwagen


Kippengaas, boom en zo


Riek


Pet van Paul


Ongebruikelijke hoek


Idem


Riet bij plas


Werkzaamheden 


Hout bij ingang


Wildrooster rechts opening voor honden


Rund


Ander rund


Lijnenspel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.