woensdag 15 juni 2022

Woensdag Lokerenpassage en Adm. Scholing

Gistermiddag nog naar De Stijl geweest.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00 daarna ontbijt, was opruimen, verzorging berichten en vertrek naar de Lokerenpassage, bij de fietsenmaker een nieuwe buitenband voor mijn herenfiets gekocht en bij Harm kort geweest.

Rond 12:15 wou ik vertrekken richting Adm. Scholing en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik was 1 van de eersten voor AS. Aanwezig waren later verder Eric, Carol, Jork en Tamara.
Afwezig Els, Andricke, Corné, Felicia en Saskia.

Ik had een extra dienblad voor de koffie en thee nodig, is allemaal gelukt.

Paar berichten verstuurd, weinig aan Photoshop toe gekomen.

Rond 16:00 vertrok ik weer naar de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan, Royal Welshbrug, Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Leeghwaterlaan, Onderwijsboulevard, Stationstunnel, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
13,49 Km afgelegd.
1:16:24 Opnametijd.
11,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1hrypvhYxAoaH2CSp8fmpzb_IVhk2S3M&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Bar van De Stijl gisteren


Roerhoutjes, koffiemelk, suiker en zo 


38 Bierdoppen Heineken dubbel 


Zijingang Lokerenpassage je kon er niet door.


Plas vlakbij huis


Wildrooster, de koeien kunnen er niet door


Hek met distel voorheen paardenweide


Windmolen nog meer graffiti 


Ik vermoed caravanstalling


Zig zag weg bij Maasoeverpad


Graaf van Solmsweg 


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg
hoogspanningsmast en zo


25 brievenbussen links en 25 brievenbussen rechts


Nieuw stukje wand met betonblokken 


Schriftje Adm. Scholing


Theedoos


Spreekt voor zich


Silo's Zandzuigerstraat


Deze keer zonder schip 


Vanaf de Trierbrug zicht op de Royal Welshbrug


Vanaf de Royal Welshbrug zicht op de Trierbrug


Trappen nog niet heel lang


Kunst


Parousia evangelische kerk


Rotonde Onderwijsboulevard en Kooikersweg en zo


De Draak bij station en Jan de Groot bakker


Kapperswinkel


Emmaplein


Haven


Rotonde Aartshertogenlaan / Mgr. Diepenstraat / Rompertsebaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.