maandag 27 juni 2022

Maandag Vught dierenweide en kasteel Maurick

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 voldoende tijd voor verzorging, ontbijt en vertrek.

Mijn mobiel deed het niet goed, locatie niet vindbaar; opnieuw op moeten starten.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthtenseweg,  Emmaplein, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg en Parklaan dierenweide.

10 personen aanwezig waaronder 3 dames

Samen met Frans weer de afvalbakken leeg gemaakt en vuilniszakken in de container gedaan.

Ging gelukkig verder goed. Even koffie gedronken

Daarna Boxtelseweg, Taalstraat, brug over A2, kasteel Maurick, koffie gedronken, was nog gratis ook. Ik was daar heel lang niet geweest. Ook weer foto's kunnen maken. De trap terug aan de kasteelzijde was 34 treden.

Dan weer terug, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan en Klokkenlaan. 

Ik voel me verder goed, hopelijk een rustige dag verder.

Statistieken;
21,31 Km afgelegd.
2:15:19 Opnametijd.
10,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,62 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CnH1z8ZiE0d7MW6IA-h9mHIaLwyTQSo&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Omgeving Aartshertogenlaan diverse containers


Mavo Aartshertogenlaan 


Omgeving Buitendijk weinig wind


Station helling naar beneden fietsenstalling


Porsche 911 geen WTC ramp 9/11


Bloem


Rijksmuseum Amsterdam stedenwand


Smeedwerk 8 op deze brug




Rotonde bij "De Witte" relatief nieuw 


In bloei


Brede weg


Meer flora


Kantine dierenweide Voorburg voorheen vrouwen mortuarium


Stereo links volumeknop heb ik vandaag bedient 


Wijze uil bij gezichten en opgezet hert


Veel klokken


Kas pallet potgrond en zo


Watertoren 


Kas apparaat om te ploegen vermoed ik


Stukje Maurickbrug 


Stukje kasteel


Ophaalbrug en zo 


Wat dichterbij


Luxe wagen voor bruidspaar vermoed ik.


Koffie gekregen


Schoteltje 


Weer terug, verderop lange weg


Bovenop de brug daarachter "De Petrus"


Sint Jan Kathedraal Parade


Torenstraat ING, gisteren dit voertuig van de Sligro ook gezien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.