zaterdag 11 juni 2022

Zaterdag eendenkooi wandelroute en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 genoeg tijd om op te staan en vertrek.

Lopend vertrokken in westelijke richting, in de eendenkooi gewerkt en weer terug.
App een beetje laat weer uitgezet, daarom wat vreemde uitsteeksels 

Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Rini, Nelly, Paul, Alfons, Jan, met mijzelf er bij 10 personen.

Afwezig Annemiek, Tim, Jacques, Sander, Thijs en anderen.

Gewerkt met Rut en Teun, zij met de zeis gras en zo maaien ik de kruiwagen vullen met een riek en zo.

 Daarna pauze was gezellig en vertrek, via een kleine omweg, naar huis.

Andere kleding aan gedaan en gelijk verder richting Lokerenpassage, ik zag daar Harm en anderen waaronder Edwin die mijn naam nog wel goed kende voor mij wat lastiger na zo'n lange tijd.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik weer geweest ben.

Statistieken;
2,67 Km afgelegd.
40:22 Opnametijd.
3,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
8,91 Km/u hoogste snelheid (foutje)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19w5UI9I1G_L-g6gKT88L00mNOF_yA6g&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Fiets en wandel knooppunt
ik kom hier heel vaak 


JOP Koeienhuisje


Wildrooster


Rechts terrein eendenkooi


Draaibrug en deur eendenkooi


Deur van binnenuit 


Hout bij de ingang


Grote bladeren bij dode boom


Digitalis of vingerhoedskruid 


Rietschuur


Kruiwagen ik denk met spullen van Rut


Diverse voorwerpen bij de rietschuur


Hier zat touw omheen van de witte tent 
paar weken geleden afgebroken


Container waar gereedschap en kruiwagens in passen 


Grote kruiwagen er zijn er 2 van
240 liter zei Rut


Bungalow voor vogels 


Bladhark 


Digitalis of Vingerhoedskruid 


Voorheen afgezaagd?


Teun met de zeis bezig


Nog niet helemaal vol 


Stuk water grens tussen van Zwietenpark en eendenkooi


Bij de ingang


Elektrische fiets bij draaibrug


Step achter gelaten


Wildrooster 


Info over koeien


Pisastaette bij Noorderplas


Grazende koeien 


Boodschappen; ice tea Perzik, vla, biertjes, 
aardappelen, wortels, vlees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.