vrijdag 10 juni 2022

Vrijdag OAD Voorburg, Sjors en Harm en zo

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd genoeg voor verzorging en ontbijt en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat en Kettingweg OAD.

Ik had te maken met dove Harold, Ron, Mardi, Ton, Corné, Ryan, Bart, en Tijn. 

Afwezig Harold, John, Justin, Andricke, Henri en anderen. 

Ik moeste deze keer weer nietjes inpakken.  12 stroken x 6 lagen is 72 x 70 nietjes is 5040 per doosje.
Ik heb 14 doosjes gevuld bij elkaar is 70560 nietjes ingepakt.

Na de pauze kon ik weer even verder, geen gebrek aan materialen.

Daarna om 12:00 vertrokken achteruitgang Hogedwarsstraat, Parklaan, Glorieuxlaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelarseweg Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Even thuis geweest om mijn rugzak en boodschappenlijstje te pakken, en vertrokken naar de Lokerenpassage

Bij Harm geweest, daarna naar de Jumbo; gekocht; melk, Icetea perzik, tomatenpuree, vla, energy mix, zeep olijf, en amandel zeep, stroopwafels en toiletpapier.

Bij de Jumbo Teun ontmoet, en later Rini beiden ken ik van de eendenkooi, Rini had ik al heel lang niet meer gezien.

Bij de fietsenmaker binnenband gekocht. 

Bij het Stoepje grote cake gekocht.

Ik voel me verder goed, blij dat het goed mocht gaan.

Statistieken;
2,23 Km afgelegd.
2:17:42 Opnametijd.
12,40 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,60 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12_QGUgaWfhiTJaVLEIbD4VYcuCww8-M&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Bushalte Klokkenlaan


Mozaïek bankje 


Hoogwerker Aartshertogenlaan


Omgeving Buitendijk 


Plein bij Koningsweg keerpunt bussen 


Photoshop stedenwand 


Paleisbrug


Bij Heetmanplein; dat zwarte rechthoekige drijvende platform is nieuw


Rotonde bij "De Witte" fietsbruggen al een tijdje in werking


Park Glorieux 


Bushalte lijn 9 


Merk service alle merken auto's 


Renewi vrachtwagen geparkeerd
planning was om daar mijn fiets even 
te parkeren is dus niet precies gelukt


OAD beugels


Net weer andere dan eerder


Plakband automaat


Water tap punt oranje flesje nooit eerder gezien 


Mofjes waar rode ringetjes overheen moeten
vandaag heb ik dat niet gedaan


Pennen waar vlaggetjes op gezet moeten worden. 
Vandaag heb ik dat ook niet gedaan.


Etiketten en briefje


Nietjes zonder gietmal


Dit doosje moest verder gevuld worden


Gietmalresten en 2 x 12 rijtjes nietjes 


Pauze koffie, mars en gevulde koek


WSD stapel dozen 
dat zijn onze buren zeg maar


Nietjes en snoep kleine chocoladebol


Carillonlaan achter carillon 


Parade bezig met bouwen theater aan de Parade
bij de Sint Jan


Van Berckelstraat nieuw asfalt klaar 


Kapelaan Koopmansplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.