dinsdag 21 juni 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 genoeg tijd voor verzorging, ontbijt, berichten en vertrek.

Vertrokken in oostelijke richting; Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg en Adm. Scholing.

Ik was op tijd bij de Adm. Scholing, deze keer weer Els, Prisca, Bert en anderen.

Om 10:00 wou ik vertrekken en dat is gelukt. Kort geweest, wel alles opgestart en een paar mailtjes gelezen. 

Gereden via de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, De Draak, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Mooi op tijd om tas in te pakken en te wachten op mijn vader hij was aan de late kant.

We hadden bij de Jumbo gekocht Lasagnette pak van Knorr met bijbehorende ingrediënten; gehakt, groentemix, komkommer, melk en een beetje olie. Terwijl ik aan het koken was heeft mijn vader de achtertuin een beetje gesnoeid. 

Ik voel me verder goed, dadelijk weinig eten.

Statistieken;
12,1 Km afgelegd.
1:18:24 Opnametijd.
11,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LN20ST3556ky1SacH9kHwE-5LdTutYY&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Ikzelf


Noorderplas


Transformatorhuisje


Deze keer zonder scooter


Dieze vanaf de brug Maasoeverpad en A59 


Water wordt hier omhoog gepompt


Plas Graaf van Solmsweg bij gemaal 


Drijvend afval in container gedaan.


Graf van Solmsweg transformatorhuisje


Rechts nieuw


Hedikhuizerweg / Ruwekampweg Gras en Groen


2 voertuigen staan er al lang, zo dicht bij elkaar nooit eerder gezien


Pauze tafel Adm. Scholing


Schriftje van vandaag


Zuil om aan te plakken 


Ingang Helftheuvelpasssage


Karren AH


Cafetaria Frietheuvel


Slager


Schoenen


CellCity 


Taarten


Scootmobiel bij Aldi


Groenteboer


Kaarten


Big Bazar deze keer niet binnen geweest


13 Loten vaker hier geweest


Tunnel onder station


Emmaplein


Tango tankstation krijgt brandstof geleverd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.