woensdag 8 juni 2022

Woensdag fiets opgehaald, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en later want ik wou met de bus van 10:09 en dat is gelukt.
Bij het station uit kunnen stappen, en naar de fietsenstalling gelopen om mijn herenfiets op te halen. Gelukkig stond de fiets er nog. Gewoon weer naar huis kunnen fietsen.

Na een korte rust naar de Hedikhuizerweg gereden, Adm. Scholing. Relatief rustig, Els, Tamara, Corné, Eric en anderen. afwezig Carol, Felicia en anderen.

Op tijd vertrokken via de Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Harendonkweg en weer thuis. Wel behoorlijk nat geregend.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk eten bij Rianne. 

Statistieken;
23,97 Km afgelegd.
2:06:53 Opnametijd.
13,8 Km/u gem snelheid bij beweging.
54,0 Km/u hoogste snelheid (bus)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rF1Bhuh_txXgci4uoqzBrrNJpfDD6VM&usp=sharing


Bus en fietsritten


Plas bij bushalte Maaspoortweg treurwilgen en zo 


Bushalte 


Bus


Emmaplein


Emmaplein


Bethel kerk lang niet geweest


Korte Havenstraat, Volksuniversiteit 


Chez Minee voorheen Barnies Kipcorner horeca


JOP (Jeugd Opvang Plek) van Zwietenpark die andere is wat kleiner 


Transformatorhuisje


Waterpomp; door de vele regen nodig


Onder de Diezebrug Graaf van Solmsweg


Adm. Scholing, dubbele koffiezetapparaat


Koffie en zo 


Senseo waterkoker en zo 


Stukje schrift


Week 23


Photoshop boek


Copier Demarrage


Papier, snijapparaat en zo


MOB kar noem ik dit


Folder


Folder


Vitrinekast met wollen voorwerpen en zo 


Hal bij binnenkomst


Fanfare Amantius 's-Hertogenbosch 


Deltavlieger ik droom ooit en looping te maken.


Kunst Adm. Scholing


Bruistensingel tankstation 


Al jaren onbemand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.