dinsdag 7 juni 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd genoeg voor de douche en zo.

Vertrokken in  westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Het was super rustig, alleen Els, Eric en verder geen cursisten of vrijwilliger. Bert en Prisca of anderen waren er niet.

Mijn vader gebeld, mijn moeder nog niet fit genoeg, dus ze kon niet naar de dagopvang. En daardoor moest mijn vader thuis blijven.

Daarna Helftheuvelweg, Heltftheuvelpassage Kooikersweg, Simon Stevinweg, Station, Emmaplein, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, en bij de Jumbo boodschappen gedaan.

Ik voel me verder wel goed niet heel moe of zo. Dadelijk even naar De Stijl, hopelijk nog mensen aanwezig want ik ben er later dan anders. En vanavond badminton is het plan.

Statistieken;
13,13 Km afgelegd.
1:16:06 Opnametijd.
11,94 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,47 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_qlbYxpDJcS9L-b0jpiNledjzRSriN8&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omron plas


Windmolens zichtbaar


Dieze brug geen schepen deze ronde


Stukje Maasoeverpad en boerderij


Stukje Dieze brug 


Graaf van Solmsweg hoogspanningsverdeelstation


Asfalt pas gemaakt


Werkplek Photoshop boek foto hanggliding heb ik ooit gedaan.


Detail folder


Schriftje van vorige week


Slager Helftheuvelpassage


Bakker van Keulen


Vers Inn, daarachter flappentap en So Low


Sleutelservice


Riemen


Kippies pan


Bloem


Jumbo balie 


Kaart bij Bruna


Speelgoedwinkel


Wierrook


Pinda rotsjes 4 smaken


13 loten stukje afgezet


Hoek


Waterlelies bij afscheiding


Emmaplein, nu woningen voorheen BD pand


Boten en festival terrein 


Trap en brug bij Den Hartog roeivereniging


Pisastaette Noorderplas 


Boodschappen; ice tea, Aloë, koffiemelk, Caramelvla, 
broodjes, afwasmiddel Dreft, tuc en maaltijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.