dinsdag 14 juni 2022

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:40 genoeg tijd voor ontbijt, verzorging, berichten en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik wou rond 8:45 aankomen bij de Adm. Scholing en dat is redelijk gelukt. De pc waar ik altijd mee werk wou niet goed opstarten en een andere in tweede instantie gelukkig wel.

Aanwezig waren; José(2), Bert, Eric, Prisca en anderen. Afwezig Els, Remco en anderen.

Ik had mijn vader gebeld, maar vandaag komt hij niet omdat mijn moeder niet fit genoeg is.

Ik was druk bezig met mailtjes versturen en zo. Weinig aan Photoshop kunnen doen.

Rond 12:00 vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Helftheuvelpassage rond gelopen niet binnen geweest bij So Low en Big Bazar, ook niets gekocht.

Ik voel me verder goed dadelijk even naar de Stijl koffie drinken is het plan.

Daarna Lokerenpassage boodschappen en zo.

Statistieken;
11,66 Km afgelegd.
1:07:12 Opnametijd.
12,64 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,41 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OKUN0ZpVH_-UCsCLDIqHII_pD9UIgjc&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Bij de Noorderplas


Waarom hier?


Water pomp


Zig zag weg trap, Dieze en Graaf van Solmsweg 


Nieuw stukje asfalt


Container bezig met graafwerkzaamheden


Gras en Groen Hedikhuizerweg


Pauze tafel 


Tas linnengoed


Printer, kliko, mobkar, kast en zo


Pepermunt blik leeg


Plastic Afval bij Helftheuvelpassage


Kinderspeelgoed


Hans Anders opticien en zo


Re Brown koffie drinken


Holland 7 Barrett 


Koptelefoon


Blender


Omgeving Jumbo


The Stone kleding


Sport winkel 


Lederwaren en zo


Keukenhanddoek en zo 


T mobile 


Xenos


Gentiaan wierrook en zo 


Pinda rotsjes diverse smaken


Soort peer


Druiven bij bananen


Tango tankstation onbemand Aartshertogenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.