zaterdag 18 juni 2022

Zaterdag eendenkooi

Van morgen ging de wekker om 8:00, was even blijven liggen gelukkig net op tijd weer wakker.

Ontbijt, verzorging, berichten en vertrek lopend naar de eendenkooi.

Ik had te maken met John, Rut, Ton, Teun, Nelly, Paul en Jan.
Afwezig Annemiek, Tim, Jacques, Rini, Sander, Alfons en Thijs.

Een zaag zat vast geklemd in een stuk boom, met een grote wig en bijl hebben John en Jan de zag weer los kunnen krijgen.

Ik heb weer ritten met de kruiwagen gemaakt, ik schat 300 meter verderop. Hout op kunnen stapelen.
Ik zat te klungelen met gereedschap, grondboor, zagen en dat soort dingen. Uiteindelijk goed gekomen gelukkig.

Ik voel me verder goed. Rustige dag verder hoop ik. Weet nog niet of mijn vader weer thuis is als ik ga bellen vanavond.

Statistieken;
1,78 Km afgelegd.
34:49 Opnametijd.
4,02 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ODwWD4AI2Kk9lF5OHrtXgppCyesltbc&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Kruispunt


Fietstunnel verderop


Koeienhuisje 


Van Zwietenpark rechts riet


Draaibrug eendenkooi 


Hout bij ingang


Deur van binnenuit gezien


Vaste brug


Stuk stalen balk bij brug


Plas in het midden


Iets naar links


Emmer met veger en zo 


Profiel van metaal houdt hout bij elkaar


Metalen Fort kruiwagen, grondboor, zagen en hefboom


Container met gereedschap


Zijkant container kruiwagenstalling


Kruiwagen, hefboom, grondboor en zo


Gat in de grond gemaakt met grondboor,
holster zaag kon er in


Bok handschoenen en zo 


Kruiwagen weer een beetje geladen


Aloe 1,5 liter vanmorgen opgedronken.
en het tijdelijk buiten voorraad bij de Jumbo


Insectenhotel


Digitalis Vingerhoedskruid


Kruiwagenlading bij rietmatten 


Hier worden rietmatten gemaakt


Dode boom


Wildrooster de hond kon er toch langs 


Noorderplas Pisastaette


Runderen 


Kudde dieren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.