maandag 6 juni 2022

Maandag fietsrit en wandeling binnenstad

Vanmorgen ging de eerste weker om 8:00 en de tweede om 10:00 ik was erg moe, dus relatief laat opgestaan. 11:22:33 uit mijn bed gestapt en begonnen. met tandenpoetsen, scheren, ontbijt, berichten en dat soort dingen. 11:58:32 begon mijn geo tracker app.

In zuidelijke richting vertrokken Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Vogelstraat, Emmaplein, Station fiets geparkeerd 

Vanaf de fietsenstaling gelopen naar de Stationsweg, Jumbo, Uilenburg, Postelstraat, stationsweg fiets opgehaald en dezelfde weg terug 

Bij de Jumbo sapje en kokoskoeken gekocht en bij de Uilenburg mango schepijsje gekocht.

Voor de rest heb ik eten in huis dus vandaag hoef ik de deur niet meer uit. En het is tweede pinksterdag dus veel winkels zijn dicht. En ik hoefde niet naar Vught vanmorgen.

Ik voel me verder wel goed, vreemd dat ik vanmorgen zo moe was.

Statistieken;
10,73Km afgelegd.
2:10:51 Opnametijd.
7,29 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bVgzWYYwM-H4LiTxeoIg9EgWtyCkCGk&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Einde fietspad 3 schuine gevels ook aan de achterzijde


Plas bij Rompertsebaan


Politie bureau Gamma en zo


Voorheen GGD gebouw omgebouwd naar woningen 
nog niet zo lang klaar


Slagbomen auto's bewoners


Moskee Vogelstraat


De Draak in het midden


Station water stroomt weer


Fietsenstalling best groot


Lift bij station kooi staat hier op de begane grond


Jan De Groot Bakker


Mozaïek bankje 


Citadel in zicht


America Today kledingwinkel 


Jumbo city


Vroeger kon je hier water drinken


Kunst


Stoeltjes 


Hier komen de Binnendieze bootjes voorbij 


Hoekje 


Aparte kromme gevel 


Vreemde kozijnen


Postelstraat


Steps te huur voor groepen


Mc Donalds Hoge Steenweg


Doorgang


Bij het water


IJsje gekocht mango 1 bolletje hoorntje had ik


Station hieronder de fietsenstalling


Emmaplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.