vrijdag 1 juli 2022

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 want ik moest ook douchen en tijdig vertrekken. 

Vertrokken in  zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, De Ring, Kettingweg OAD.

Ging verder goed, ik zat aan het einde van de rit ruim in de tijd.

Ik had te maken met Harold(2), Ron, Mardi, Corné, Henri(WSD), en Tijn. Afwezig Ton, John, en anderen.

Deze keer 2 plugjes en 2 schroefjes in plastic zakje doen. 33 vinkjes per 10 geteld en 5 onderdelen per stuk maakt 1650 onderdelen gehad.

De pauze ging ook weer goed.

Om 12:00 vertrokken nar de Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage.

Bij de Pettelaarseweg Sjors weer ontmoet.

Bij de Lokerenpassage Harm gesproken, en bij het Stoepje geweest, Patrick, Walter en Roelina gezien.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
21,76 Km afgelegd.
2:09:38 Opnametijd.
12,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,18 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GE0l5onvHxO3ozpKmny4mdV6IgZA7So&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Aartshertogenlaan feestwinkel en tankstation


Nu woningen voorheen GGD


Koningsweg 101 hoogwerker


Essent gebouw


Afvalbakken 


Omgeving rotonde bij De Witte nieuwe fietsbrug


Taalstraat heb ik gebouwd zien worden


Maurick kasteel verderop over de A2


Glorieuxlaan 


Laagstraat en Glorieuxlaan


Omgeving Voorburg hoofdingang en Kettingweg


Zakjes vullen 2 plugjes en 2 schroefjes per 1-0 zakje geteld 33 aan het einde


Zakjes, plugjes en schroefjes


4 pompwagens op een rij


Pennen met vlaggetjes 


Pallet hoeveel lagen uiteindelijk weet ik niet


Voor mij onbekend


Pauze Mars, Snickers en koffie


Koffieautomaat en zo 


Chocolade snoepje 5 delen


WSD buren


Uitgang Boxtelseweg


Omgeving Zuiderplas


Sint Jan / Parade


Hans Anders Hinthamerstraat


Sint Josephstraat parkeergarage 


Van Berckelstraat nieuw stukje


Kapelaan Koopmansplein


Bushalte


IJzeren Vrouw Prins Hendrikpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.