zondag 24 juli 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:19 wel douche en berichten maar geen tv gezien.

Op tijd vertrokken, in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat, Kerkboulevard GKV kerk.

Voorlezer was Kees Bijl, Filippenzen 4 : 4 - 7 Echte vreugde vanuit de bron Jezus, vreugde, mild, onbezorgd en vrede.

Veel ontmoetingen, bij de glazen ingang tekst 17:00 middagdienst proberen te verwijderen samen met Sanne en zo.

Daarna Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, omgeving Henriëttewaard, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Het Wielsum, De Bokkelaren en terug.

Vanmiddag hoop ik naar de CGK Zuiderparkweg te gaan begint om 16:30 ik kan een omleiding verwachten zie ik dan wel weer.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
20 Km afgelegd.
1:43:35 Opnametijd.
12,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,70 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GhxLZDQvfXnUgsSFXLYZxcglURkgBn4&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Bier foto van gisteren tripel en donker kasteel bier
ik had de tripel met merkwaardig veel schuim


Rommelig terrein Maasoeverpad haag pas gesnoeid 


Zig zag weg ik maak deze foto wel vaker,
het mocht weer een keertje


Vutterpad loopt zichtbaar omhoog


Kruiskamsingel Suzuki motor


De Bossche Hoeve


Verder geen hoger wel lager nummer dan deze Kruiskampsingel 


Bij de deur hoezo 3?


Fiets van Gert 


Kerk asymmetrisch kruis spiegel 


Mijn boekje vinger van Michel 


Vaas niet voor de verkoop


Engelenmeer auto's in de schaduw


Nieuwe Bossche sloot stuw met brede bek


Paarden verblijf


Daliënwaerd trap net zichtbaar


Holterveste


Oberon van een afstand


Jenaplanschool Anthonius Abt
Oberon


Maquette Oberon


Mozaïek bankje Graaf van Solmsweg


Onderin kelder war een racefiets staat


Stukje Rietmuts 


Begraafplaats


Muntautomaten voor gieters


Graaf van Solmsweg, asfalt niet erg oud


Herman Lieve duik spullen en zo 


Drukker


Begin Zandzuigerstraat met Heineken 


San Salvator gezondheidscentrum, Orthen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.