zondag 17 juli 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 douche, aankleden, berichten, tv Hour of Power en zo.

Vertrek om 09:09:25 volgens geo app.
Een stuk is er niet opgenomen.
Vertrokken naar het van Zwietenpark, Maasoeverpad,  Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat(Kerkboulevard) 

In de kerk weer veel ontmoetingen, Thomas gefeliciteerd was jarig. 3 Jannen gezien, Marion gesproken, Wim kort, Yvonne's gezien,  Pim voorganger en hij schreef in mijn boekje.

Na de dienst koffie gedronken, meegeholpen met koffie en thee kopjes in vaatwasser en zo.

De weg terug is grotendeels niet opgenomen, vind ik stom van mezelf.

Vertrokken naar Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Fort Orthenlaan, begraafplaats, Herven, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, wel alert, dit was maar de uitvoerende fase.

Vanmiddag weer naar de kerk is het plan.

Statistieken;
8,09 Km afgelegd (niet volledig)
2:33:27 Opnametijd.
10,16 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15sSZpPo2zem6hNNQy-84SsqU4bPCDRM&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Aanrecht pindakaas met beschuit, Energy mix,
mes, aardappelen, ontstopper, erwtensoep, Natterman,
Hans Anders brillen spullen, zeep en afwasmiddel 


Transformatorhuisje reclame


Ingang van Zwietenpark


LODI graffiti tag 


Richting bord A59 ik weet nog steeds niet hoe hoog
Engelen plaatsje niet richting hemel


Roei kano bij Diezebrug


Kruiskampsingel vrachtwagen met verkeersborden


Ik kon er dus wel door


Ikzelf herentoilet kerk 


Stukje hek daarachter snelweg A59


Urinoirs daarachter weet ik het niet


Boot aan het oppompen omgeving Engelenmeer
4 mensen er omheen met spullen gaat er niet allemaal in.
ze wouden naar de overkant varen


Bij bankje mist stuk hout 
pleisterplaats noem ik dit


Richting Daliënlwaerd 


Deze brug is voor mij verboden terrein


Oberon Haverleij begint hier,
Hoezo een hoogwerker?


Moto Guzzi 


Henriëttewaard strakke lijnen


Bij Sluis Henriëttewaard


Mozaïek bankje 


Binnenvaartschip


Deur onderin ging na deze foto net open;
er werd daar een fiets gestald 


Begin 's-Hertogenbosch vanaf Engelen


KEK en ander bedrijven


Rietveldenweg Heineken terrein 


Zandzuigerstraat deze keer weer met schip aangmeerd


Stukje trap Trierbrug daarachter Brabant Hallen, 
geen fietsgoten.


Bij Orthen begraafplaats


Aula begraafplaats en kantoor 
Theehuis was wel open 


Plas tegenover begraafplaats gedeeltelijk waterlelies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.