woensdag 6 juli 2022

Woensdag boodschappen, Lokerenpasage, Adm. Scholing en pakket.

Gisteren bij De Stijl zag ik Ruud, Wisse, Rini, Gert-Jan, Peter, Richard en later Harm en Ko.

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00, was ingeruimd en boodschappen gedaan, koffie gedronken bij Harm, en naar de Jumbo geweest. Icetea, wortels, boomstammetjes, toetje, tuc.

Start Lokerenpassage, even thuis en daarna vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing.

Ik zag bij de Lokerenpassage Wim van badminton.

Vertrokken naar de Adm. Scholing, alleen Els, Felicia en ikzelf aanwezig.

Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Boschdijkstraat, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Romelaan, Lokerenpassage.

Ik had bij Bol.com een rugzak besteld, bij levering was ik niet thuis, daarom kon ik bij de boekhandel Post.nl Lokerenpassage het pakket ophalen.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad gelukkig.

Statistieken;
14,75 Km afgelegd.
1:47:52 Opnametijd.
11,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,71 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1r2zpnRgHHk4VaUdIU7BrhvUjKwao4k0&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Winkelcentrum Maaspoort; geel is nieuw


Boodschappen; icetea, Yoghurt, 
boomstammetjes, tuc, wortels


Mandarijnen?


Wilde perziken en nectarines


Taugé 


Snoep tomaatjes 


Aardbeien


Walnoten


Hek bij JOP (Jeugd Opvang Plek)


Wildrooster


Trappen naar het spoor


Dieze bij Maasoeverpad en A59


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


GSM mast


Einde brug A59 Graaf van Solmsweg


Graafmachine 


Links voorheen afgebrand en toen 
stond er lang een bungalow tent


Sligro 


Hedikhuizerweg, bij begin Kruiskampsingel 
waren ze bezig met wat weet ik niet


Vrijwilliger A


Vrijwilliger B


Kletspot


Schrift


Makro


Zandzuigerstraat, rechts nieuw


Hek met verzetje Heineken terrein


Omgeving Diezekade Vriesoord


Richting Royal Welshbrug vangrails


Onder Royal Welshbrug


Bij Romelaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.