woensdag 13 juli 2022

Woensdag autoritten Utrecht en Tilburg verjaardagen

De foto's beginnen gistermiddag bij De Stijl.

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 ik moest om 10:00 de huurauto ophalen en dat is gelukt; een grijze Citroen C1 met maar ruim 2000 km op de teller. Thuis geparkeerd en gewoon met de fiets naar Harm  en Jumbo geweest. Mary was er weer na 3 1/2 week vakantie. Verder zag ik mevrouw de Jong. Later Hannah Tennekes was jaren geleden 

Rond 13:00 vertrokken naar Utrecht, de rit ging aardig goed, alleen mijn  mobiel als navigatie deed het niet helemaal goed, maar ik ben er gekomen. 

Mijn vader deed de deur open, slecht nieuws mijn moeder ziek; diarree gehad vlak voordat ik kwam. Mijn vader kon haar niet alleen laten, daarom ben ik daarom alleen vertrokken. In Tilburg vierden we de verjaardag van; 
Zoon van mijn zus Daniël 5 juli 27 geworden.
Man van mijn zus Jos 25 mei 53 geworden.
Zoon van mijn zus Jonathan 5 juni 23 geworden.

Er stond een steiger in de voortuin ze waren bezig met verven.

Samen met mijn zus Mieneke naar de Action geweest voor een paar rollers voor het verven. Ik reed op de fiets van Jonathan, eerst banden opgepompt. Ik was daar nooit eerder geweest en zeker niet per fiets.

We aten Risotto en daar had ik een wijntje bij en tiramisu als toetje. 

19:30 gewoon mijn ouders gebeld, toen was ik nog in Tilburg; gelukkig verder niet ziek geweest, achteraf hadden we samen kunnen reizen maar ja zoiets weet je niet van te voren.

Ik voel me verder goed, blij dat het allemaal goed ging.

Statistieken Tilburg-'s-Hertogenbosch; bij de rest stond de app uit.
38,17 Km afgelegd.
33:33 opnametijd.
73 Km/u gem snelheid bij beweging.
117 Km/u hoogste snelheid.



Stukje autorit van vandaag

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Gisteren de Stijl 


Gisteren gang van De Stijl 


De Stijl Ajax brandslang met 
FC Den Bosch er overheen geplakt


De Stijl centrale kamer zicht op keuken

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Nu deze woensdag


Lokerenpassage AH weer open


Boodschappen Jumbo biertjes, erwtensoep 
en soort bak en braad


Sok en knijper 


Omgeving Balkweg


Harm Shoe Care 


Poetsmiddelen 

++++++++++++++++++++++++++++++

Utrecht


Uitzicht ouders


Lamp en boeken  en zo 


Struisvogeleieren uit Zuid-Afrika 


Turf?


Mini kachel en typmachine 


Oude spreuk 


De denker uit Frankrijk

++++++++++++++++++++++++++

Tilburg


Bier doppen verzameling 


Klomp hangt er al even zo te zien 


Stoel


Poortdeur bij achtertuin


Gieter in de vorm van een olifant 


Waterapparatuur


Koffiezetautomaat kan met koffiebonen werken en gemalen koffie 


Brood


Naaimachine van Mieneke


Vogelhuisje?


Magneten koelkast


Keukengereedschap 


In de hal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.