donderdag 28 juli 2022

Donderdag Cementrum en rondrit per fiets

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 en 10:00 de was gestart en opgehangen toen de wasmachine klaar was.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan Cementrum, daar Willem, Ahmed, Frans en anderen ontmoet. Koffie gedronken en kort geweest. Was leuk even.

Daarna Rompertsebaan, Mgr. Diepenstraat, van Berckelstraat, Sint Josephstraat, Torenstraaat, Parade, Lange Putstraat, Waterstraat, Wolvenhoek, Achter Het Wild Varken, Vughterstraat, Brug over de Dommel, Paleisbrug, Hofvijver, Bordeslaan, Hugo de Grootlaan, Magistratenlaan, Parallelweg, 
Nelson Mandelalaan, Royal Welsbrug, Ertveldweg, Orthen, Het Wielsum, Hambakenweg, Maaspoortweg, van Zwietenpark, Polsbroek, thuis en daarna Maaspoortweg en Lokerenpasssage.

Op sommige stukken was ik heel lang niet geweest.

Even bij Harm geweest, daarna ijsje gehad en bij Mary van Jumbo boodschappen gedaan.
Bak en Braad, Icetea, Deodorant en Energy Mix.

Ik voel me verder goed, maar makkelijk is anders.

Vandaag weinig plannen verder toch genoeg te doen als ik me goed voel.

Statistieken;
13,54 Km afgelegd.
1:27:56 Opnametijd.
11,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,15 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Ik heb er meer


Rompert, Sint Teunislaan onderin sportzaak


Cementrum


Diverse organisaties


Natte groep


Tulpen en tafelblad


Verwenzorg


Fietsenwerkplaats 


Soort takel


Rotonde Aartshertogenlaan


Van Berckelstraat recent vernieuwd 


Lange Putstraat bij korte Putstraat


Noord Brabants museum


Stadskantoor Wolvenhoek 


Achter het wild varken bushalte 


Vughterstraat


Moeders mooiste wandelwagens en zo


Brievenbus en kliko


Vughterstraat 


Fietsbrug gebruik ik tegenwoordig maar zelden


Paleisbrug in zicht


Koningsweg


Bovenop de Paleisbrug


Daar kwam ik vandaan


Bovenop


Bankje even op gezeten


Over de sporen


Paleiskwartier veel hoogbouw


Water genoeg


Bordeslaan / Paleiskwartier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.