zondag 10 juli 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ik wou rond 9:15 vertrekken en dat is gelukt, wel douche geen tv gezien.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kerkboulevard(Evertsenstraat) GKV kerk.

We hadden dominee Rob Nijhoff hij heeft in mijn boekje geschreven Jesaja 30:15 "rust, inkeer, geduld en vertrouwen"

De gekozen liederen vond ik mooi en de preek ook; hij begon met angst en dat spreekt me altijd aan.

We zijn ook samen op de foto gezet door Peter.

Daarna Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug.  

Bij de Weener XL kwam Wim Rechmann me tegemoet, misschien hoorde hij mijn roepen. Bij de Klokkenlaan sprak ik Gieneke kort zij kwam uit de RK Willibrordkerk 

Ik voel me verder goed, misschien kan ik ook nog naar de middagdienst.

Statistieken;
19,77 Km afgelegd.
1:41:15 Opnametijd.
12,82 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EoJaKDGUA7C50PYACst3k9TvO6MYaJU&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag
lijkt een beetje op vorige week maar aan het einde anders


Rechts eendenkooi de gemeente maait maar een klein stukje berm


A59 Maasoeverpad


Andere richting


Zig zag pad Graaf van Solmsweg


Vutterpad met leuning houten brug


Vutterpad, asfalt voertuigen waarom snap ik niets van


Einde Vutterpad, loopt omhoog versnellingen zijn dan weer handig.


Sligro


Kruiskampsingel 567 5224 KL
laatste woning oneven zijde


Bij de ingang van de kerk 
17:00 gaat vervallen


Zaaltje kerk; hoezo BBQ?


Kerk; ik weet niet wat dit allemaal is


Kinder en baby spullen


Speelgoed keuken


Mooie vaas met nep bloemen


Dominee Rob Nijhoff en ik nooit eerder samen op een foto.


Omgeving Engelenmeer


Bord nieuw voor mij 


Stuw brede bek
Nieuwe Bossche Sloot


Aardappelen veld vermoed ik


Brug omgeving Lange Kamp 


Holterveste


Begin Oberon


Moto Guzzi


In een bocht gebouwd 


Hier ook 


Fietsvoorwiel bij bankje Henriëttewaard 


Dit bankje kijkt uit over golfterrein Haverleij 


Graaf van Solmsweg


Henriëttewaard / Graaf van Solmsweg aanlegplek 
eerst omlag verderop weer omhoog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.