zondag 3 juli 2022

Zondag deel 2 kerk en terug

Vanmiddag na wat rust vertrokken naar de kerk voor de tweede dienst. 

Vertrokken via het van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, kerk.

We hadden dominee Janssens gelezen Lucas 1:26-55 Maria venster op God.

Er waren verder niet veel mensen ongeveer 20 schat ik.

Terug gereden via Kruiskampsingel, Graaf van Solmsweg, Maasoeverpad, en van Zwietenpark.

Ik voel me verder goed, niet heel moe gelukkig.

Statistieken;
10,72 Km afgelegd.
56:44 Opnametijd.
12,36 Km/u gem snelheid bij beweging.
25,91 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1pq8jYTCbpL_HwtG0twjsAQAV32slTdo&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag deel 2


Stukje van Zwietenpark


Stukje Maasoeverpad langs de A59


Nieuwe windmolen al met dubbel graffiti 


Dieze vanaf brug


Ik kwam van rechts links gaat naar beneden


Begin Vutterpad stenen


Vutterpad, stuk bom moet nog verwijderd worden


Vutterpad


Vutterpad loopt aan het einde omhoog met klappaaltje nu al een tijde open


Oprit A59 gele knop voor fietsers


Sligro elektrisch en gekoeld 
zag ik laatst bij de Torenstraat bij de Sint Jan staan.


Kantoorpand op de hoek


Ruwekampweg


Pas nieuw


Bomen lopen weer mooi uit 
een heel stuk weggehaald vorig seizoen 


Kerk echt?


Kerkzaal 2 schermen, kansel 


Stukje kast


Boeken 


Tijdschrift


Staples name badges 


Info kinderwerk 


Janny Verhoef rollator en jas


Deurbel en stang war precies mijn bijbel en boekje op past


Geraniums bij bomen voorste vele malen groter dan van de buren


Kerkzaal


Graaf van Solmsweg


Glasvezel 


Reclamelaken helemaal ooit gescheurd geweest lang geleden 


Maasoeverpad 2 windmolens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.