vrijdag 29 juli 2022

Vrijdag geen OAD wel Rosmalen fietsrit

Vanmorgen was ik heel erg moe, OAD Mardi afgebeld, was lang geleden.

Heel de ochtend op bed moeten blijven. daarna ontbijt, en vertrek richting het Geerke, De Harendonkweg, Bruistensingel, Empelseweg, Raadhuisstraat, Vreeburg passage Jumbo, en terug, De Blauwe sluis weg, Grote Vlietlaan, Gamma, Het Hooghemaal, over het Maximakanaal, Empelseweg, Diepteweg, Burgemeester Godschalxstraat,  Abdijenlaan, Zuidewijn, Hofstedenlaan, Maaspoortweg, Lokerenpassage,

Ik ben weer op plekken geweest waar ik lang niet geweest was. Er stonden bv nieuwe panden en zo.

Even bij Harm geweest, Stoepje weinig mensen toen kwam Walter met de vrachtwagen er aan gereden.

Mevrouw de Jong weer ontmoet.

Ik voel me nu verder redelijk niet top fit maar dat hoeft ook niet.

Morgenochtend hoop ik weer naar de eendenkooi te gaan.

Statistieken;
11,56 Km afgelegd.
1:13:29 Opnametijd.
11,27 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bCcWlmsqMsRhDM8Njhkm9HFrpVj-DY8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Plas omgeving het Geerke


Trap overwoekerd


Fietspad Harendonkweg


Omgeving Bruistensingel 


Omgeving A2 Empelseweg


Fietspad over rotonde 


Grote bocht


Staat nooit iets geparkeerd


Cafetaria het Vosje Raadhuisstraat


Tango Raadhuisstraat


Sportclub?


De Likkepot


Fleuri ooit binnen geweest


Likkepot en zo 


Vreeburg passage


Jumbo originele Bossche Bollen


Brood


Dit had ik gekocht


Harm kende dit bedrijf


Kawasaki


Omgeving Maximakanaal Heinis heet het


Ook omgeving Maximakanaal


Weer de weg over de rotonde nu rechts gekozen


Gamma kleuren


Haspel tuinslangen


Deurklinken


Spijkers


Tuinmeubels


Emmers


Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.