dinsdag 19 juli 2022

Dinsdag fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 ben niet gelijk begonnen. Mijn geo app begon om 8:09:36.

Vertrokken in zuidelijke richting. Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, onder station door, Simon Stevinweg, Populierenlaan, Oude Vlijmenseweg, Veemarktweg, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug

Dus niet naar de Helftheuvelpassage, ook niet in de buurt geweest, Els belde gisteren de Adm. Scholing af ivm de temperatuur.

Ik voel me goed maar moet alert blijven.

Statistieken;
11,39 Km afgelegd.
1:09:21 Opnametijd
10,85 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1elSiSCiLPZWKAoiJjIJzJMhUGJxKskY&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Rompertsebaan
als ik dood ben kom ik hier misschien te liggen.


Zijgevel 


Orthenseweg 56 


Toch elke keer net ff anders


Begin stationstunnel 


Groeten en fruit boer 


Klimtoren Simon Stevinweg


Nog aan deze kant


Populierenlaan deze keer er doorheen gegaan, 
was volgens mij de eerste keer.


Scheiding bij waterkant


Wat verder


Bruggen in beeld


Hier hoefde ik gelukkig niet langs


Oude Vlijmenseweg hout constructie 


Op een hoek


Klimrots


Omgeving onder Royal Welshbrug


Onder Royal Welshbrug


Omgeving Verkadefabriek


Roeivereniging De Hartog


Omgeving Citadel


Mozaïek bankje bij De Hartog hoelang zou dat ding er staan?


Voorzijde


Nooddeur


Weener XL keet


3 cola, en 2 andere posters


Rotonde Aartshertogenlaan en zo


Trap bij Rompertsebaan halverwege plat stukje


Cementrum Sin Teunislaan


Bloedafgiftepost Sint Teunislaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.