zaterdag 16 juli 2022

Zaterdag Eendenkooi heen en weer gewandeld

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 na een half uur kon ik vertrekken. Gewandeld naar de eendenkooi.

Gewerkt met  Jacques en Teun, verder aanwezig John, Rut, Rini, Sander, Nelly, Paul, Jan en ikzelf, bij elkaar 10 personen in de pauze.

Een aantal kruiwagenladingen kunnen laden en lossen op twee verschillende plaatsen. 

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
1,88 Km afgelegd.
33:23 Opnametijd.
3,72 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,48 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FhFOatVJ99ocaeP7juqOqMauniaBrzw&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Vlakbij huis feest, maar ik weet niet waarom


Kunst ik zie er een koe in, maar paard of ezel ook mogelijk


Wildrooster


Eendenkooi binnen ingang 
hout is te koop


Verboden toegang hoezo? 


Best veel hout


V vork


Andere V vork


Kroos op water


Brug heb ik niet nodig


Leuning kruis takken


Stukje brug


Camera op riek werkt met SD kaartje 
neemt op bij beweging
er zijn er meerdere


Dode boom


Kruiwagen bij rietschuur


Touw in kruiwagen


Fiets van Teun ongebruikelijke plek 
bij rietschuur slot vergeten


Touwen en zo


Rugzak van wie weet ik niet


Plas in het midden


Nog een camera met riek


Tafel staat er al lang


Stukje bast op tafel, en vogelpoep


Kruiwagen met riek en mijn handschoenen.


Rugzak, riek en fles cassis voor de dorst


Riek bij boom


Varens


Bankjes en insectenhotel 


Koeien van Zwietenpark 


Speelplek verlaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.