maandag 25 juli 2022

Zondag CGK kerkdienst en maandag dierenweide Vught en terug

Gistermiddag 16:30 CGK kerk Catechismus zondag 1 en ontmoetingen  Met Marina en zo. Was bijzonder. 


CGK kerk


Vanmorgen ging de wekker om 7:12 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Koningsweg, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan en dierenweide.

Bij de Vughterweg zag ik Micha(Miesja) was lang geleden.

De volgorde en de ontmoetingen vond ik lastig maar het is gelukt. 

Ik mag hier niet alle namen noemen, Frans was met vakantie, afvalstromen met Chiel uiteindelijk. 

Samen met ongeveer 13 personen 2 dames.

Vertrokken Parklaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Pettelaarseweg, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Burgemeester Lambooybrug, Merwedebaan, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, De Harendonkweg, Geerke en thuis.

Bij de Paardensteeg kwam Marcel mij tegemoet fietsen we groetten elkaar.

Vandaag deed mijn mobiel het niet meer simkaart niet actief. Oude provider gestopt vandaag en nieuwe begint pas 1 augustus. Iets is er fout gegaan, misschien gaat de nummerbehoud ook niet lukken.
Erg vervelend misschien moet ik een nieuw nummer krijgen.

Ik voel me verder goed, maar geen eenvoudige dag vandaag.

Statistieken;
22,7 Km afgelegd.
1:51:13 Opnametijd.
13,20 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,08 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18PamAUjfuaE9-suFUcJbQGhqo97rF4I&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Orthenseweg rechts nieuwe woningen voorheen GGD pand 


Buitendijk hoogwerker in beweging


Stuwen en Essent gebouw


Micha ging hier naar links ik rechts


Leeuwenstein fontein in werking


Parklaan in / uitgang zorgpark Voorburg


Plas bij ingang


Recent gemaaid


Varkens en kippenhok 


Kantine voorheen vrouwen mortuarium 


Stoelen en zo 


Varkensbord


Stereo cassette, cd en radio stond aan 


Cactus 


Plantenspuit 


Koffie en aanplakbord met van alles en nog wat


Sleutels voor de bakken


2 tafels ongeveer even groot


Nandoe's  lijkt op struisvogels


Ketelhuis, rolluiken, fietsenwerkplaats in het midden
onder de watertoren en rechts watertoren


Nieuwbouw Boxtelseweg vordert langzaam


Kleine graafmachine per lading ongeveer 1 kruiwagen vol


Taalstraat horeca De Heer Cocken, daarachter kerktoren en zo



Gemaal daarachter de A2 over water.


Dit gemaal 


Snoeien gaande Bossche Broek 


Betonnen paaltjes sommige omver


Zuiderschans uit de steigers


Burgemeester Lambooybrug 


Esso van Grobbendoncklaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.