dinsdag 5 juli 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:22 zodat ik kon douchen, ontbijt, berichten en vertrek.

Mijn vader komt deze keer niet.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had te maken met Els, Prisca, Bert en Anouschka.

Het was rustig, weer voor de koffie en thee kunnen zorgen.  

Terug gereden via de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, hierna naar De Stijl, Lokerenpassage en vanavond badminton is het plan

Statistieken;
12,13 Km afgelegd.
1:04:56 Opnametijd.
13,46 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,02 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1EsTG50NJEZBEq1onbjjEWPv4cwMPHXg&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Afval bij glasbak een heel eind bij de Mc Donalds verwijderd


Belangrijk kruispunt voor mij 


Intercity tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht 


Dieze weinig verkeer


Graaf van Solmsweg


Allemaal relatief nieuw 


Nieuwe windmolen QR code hier niet leesbaar


Waterwerk met glasvezel in aanleg


Schrift van 2 dagen


Koffiezetapparaat ik gebruik altijd de rechtse


Stukje keuken Adm. Scholing


Ingang Helftheuvelpassage voorheen ander logo


Re Brown koffie en zo


Hema vandaag niet binnen geweest


Ziggo 


Heuvelmix Vers Inn


Flappentappen rechter in storing


So Low niets gekocht en niet binnen geweest.


Kippies pan


Berkenstammen afscheiding


Friteuse Expert


IJsjes dippen en zo 


Zeeman ook lang niet binnen geweest


Tassen


Salade


Fles Pompoenen 


Meloenen


Big Bazar tafelzeil op lengte te kopen


Water tap punt Kooikersweg


Kooikersweg JOP recent uitgebrand (Jeugd Opvang Plek)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.