zaterdag 9 juli 2022

Zaterdag eendenkooi heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ongeveer een half uur later vertrok ik te voet.

Deze keer mocht ik maaisel verzamelen en in de kruiwagen doen en op een houtril doen, ongeveer 5 ladingen gehad.

Mijn gereedschap; grote en kleine kruiwagen, bladhark 16 tanden, riek 5 tanden, werkhandschoenen schrijfblokje, mobiel voor de foto's.

Aanwezig; John, Rut, Ton, Teun, Annemiek, Tim, Jacques, Rini, Paul, Jan en ikzelf.
Afwezig; Sander en Nelly.

 De geo app pas laat op pauze gezet, ik dacht dat ik dat al gedaan had.

Terug via omweg; koeien gezien.

Ik voel me verder goed, allen een beetje moe, dadelijk naar de Lokerenpassage.

Statistieken;
2,71 Km afgelegd.
2:04:03 Opnametijd.
2,75 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,81 Km/u hoogste snelheid.



Wandelroute van deze zaterdag


Zwanenfamilie


Stukje kledingbak naast glasbak 


Begin van Zwietenpark


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Naaktslak


Veer bij wildrooster


Deur eendenkooi


Idem


Draaibrug ingang eendenkooi


Hoezo?


Dit maaisel mocht ik verzamelen


Brug


Droogte


Kruiwagen, zeis, bladhark 16 tanden en zo


Mijn gereedschap nieuwe rugzak, kruiwagen, 
bladhark en riek niet in beeld 


Cassis Jumbo €0,99 omdat Aloë niet meer verkocht word 


Bladhark en kruiwagen


Werkhandschoenen had ik bij me


Stukje hut


Uitzicht op de plas en zo


Afscheiding hut


Houtril


Hoop hooi vandaag niet nodig gehad


Insectenhotel


Bankje met boompje in het midden


Zo afgeleverd kon Rut er na de pauze verder mee.


Wie dit hier neergezet heeft weet ik niet


Rund aan de wandel 


Rund beetje nieuwsgierig


Speelplek verlaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.