zaterdag 23 juli 2022

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om  8:00, ongeveer een half uur later wou ik vertrekken en dat is gelukt.

Naar de eendenkooi gewandeld. Jan zag ik als eerste. Geo app deze keer op tijd gepauzeerd en op de juiste plek en tijd weer aan gezet.

Verder aanwezig; John, Rut, Teun, Rini, Nelly, Paul, Thijs, en Tanja(nieuw eerste keer).

Bezig geweest met de kruiwagen laden en lossen met gras en onkruid berenklauw en zo. Samen met Tanja en Rut.

Het was best lastig, maar uiteindelijk goed gekomen..

Pauze begon om 10:30 veel ontmoetingen ik dronk Aloë. En ik at een paar kersen van Tanja.

Ik voel me verder goed, dadelijk rust en naar Harm verder geen boodschappen nodig.

Statistieken;
1,75 Km afgelegd.
34:11 Opnametijd.
4,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bAxXj4Ey7xWHxxQR_M5FXtsEJQK044U&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Kliko zwart met groen deksel, 
kledingbak en glasbak


Bocht


Koeienhuisje 


Wildrooster


Mijzelf een beetje


Brug eendenkooi


Deur van binnen gezien


Stukje brug


Houtril 


Tafel en plas


Kruiwagen Fort 


Bladharken, riek, kruiwagen bij boom


Houtril bij container


Stukje container


Eigen handschoenen


Breekijzer, stelen en zo


Plastic bakken met schroeven en zo


Bok bij houtril bij container


Bezig met rietmatten.


Flesje water van Tanja 


Zaag gehaald uit container was niet precies de bedoeling


Bladharken bij de linker mist er een tand


Rietmatten op rol


Ook rietmatten 


Plas in het midden


Dezelfde plas


Na de Pauze zag ik deze kruiwagen geladen met hout


Lijkt er op toch anders


Bloemen zaten veel insecten op 


Kom hier niet zo vaak nu met ganzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.