zondag 3 juli 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg om te douchen, aankleden, eten, berichten, tv en vertrek.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel en kerk.

Ik zag daar Jan en Marion, Jan Kolkman, Geradine(jarig), Pim, Jan Belder, Wim, Gert, Carsten en Rianne, Kees en Minke en veel anderen.

Onze dominee schreef  in mijn boekje Lucas 14 "Jezus volgen is improviseren".

Koffie kunnen drinken en vertrokken naar het Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg compleet, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, Het Wielsum, Bokkelaren en fietstunnel. 

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
20,35 Km afgelegd.
1:53:09 Opnametijd.
12,47 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,05 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uSz7DqJDCcqrWYlgszSA_mI5cMxjoQA&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag



Rechts eendenkooi


Bij brug eendenkooi


Bord beklad


Zig zag weg, stukje gemaaid 


Brug bij Vutterpad


Kruiskampsingel 


Mijn bijbel en mijn boekje voor voorgangers


Kindermoment


Steiger ivm verven vermoeden wij 


Stukje water bij brug over A59 richting Vlijmen


Bij het Engelenmeer onder de boom staan soms auto's geparkeerd


Graafmachine bij Engelenseweg


Dezelfde


Stuw brede bek nieuwe Bossche sloot


Engelenseweg lang recht stuk


Daliënwaerd 


Omgeving Oberon 


Moto Guzzi 


Einde Oberon 


Borden Graaf van Solmsweg omgeving Sluis


Ophaalbrug overkant kanaal Henriëttewaard


Rondvaartboot en party tenten op vlot


Kerk Engelen


1828 Rietmuts


Transformatorhuisje reclame


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Lieve duikspullen 


ADC drukker


Omgeving Zandzuigerstraat


Het Wielsum omgeving Baken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.