maandag 18 juli 2022

Maandag dierenweide Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:22 ik wou rond 7:45 vertrekken en dat is redelijk gelukt.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg dierenweide.

Bij de Boxtelseweg kwam Jos van Repaircafé mij tegemoet.

Verder 4 dames en 10 heren gezien.

Ik moest lang op Frans van de afvalbakken wachten, maar het is gelukt en samen weer een ronde kunnen maken.

Terug Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraaat, van Berckelstraaat, Jan Schöffelaan, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan en Klokkenlaan.

Dadelijk komt Manja voor een nieuw behandelplan.

Els belde onderweg, morgen geen Adm. Scholing ivm de warmte.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
18,90 Km afgelegd.
1:33:29 Opnametijd.
12,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,30 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=190456OYA49zjiZsYAfW14AS_jFFIbQ0&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertog Aartshertogenlaan
wat de functie van dit pand is (geweest) weet ik niet


Mavo


Omgeving Buitendijk 


Omgeving Koningsweg /  Heetmanplein


Brug staalconstructie lantaarnpaal daarachter Essent gebouw


Splitsing ik bijna altijd rechts aanhouden nog niet zo oud


Zijstraat Taalstraat 


Parklaan 21 Voorburg terrein met plas


Magnolia gebouw bij breed pad


Kas, insectenhotel en watertoren 


Bloemen bij kas


Stukje weg


Grote bloem


Kantine dierenweide / voorheen vrouwenmortuarium


Gewas voor mij onbekend


Hoekje kantine hert voor gezichten 


Varkens bord en zo


Kuikens


Hoekje bekers, thee, suiker, creamer, zoetjes, 
bouillon, rietjes, roerhoutjes en afvalbak  


Krokodil beeld 


Paardenfoto


3 Chileense eekhoorns


Kleine slang


Soort pronkkast


Nandoe lijkt op struisvogel 


Vriezer waarom hier weet ik niet


Spiegel tijdschrift


Inpakpapier stoffers en blikken


Boek


Paardensteeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.