dinsdag 26 juli 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Gisteren boodschappen gedaan. 

Vanmorgen ging de wekker om 7:40 ik wou rond 8:15 op de fiets zitten en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoevepad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm Scholing.

De wifi werkte niet op mijn mobiel, en de andere verbinding ook niet.

Ik had bij de Adm. Scholing te maken met José, Bert, Els en anderen. Het was erg rustig.
Geluisterd en gekeken o.a. naar Rita Reys en Pim Jacobs met Jazz via YouTube. 

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Station, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Helftheuvelpassage kwam ik Jan van Ginkel tegen, was leuk.

Het regende een heel stuk van de rit terug, genoeg voor regenkleding.

Ik voel me verder goed, wel veel prikkels.

Dadelijk nog naar De Stijl is het plan en daarna  nog Lokerenpassage.

Statistieken;
12,39 Km afgelegd.
1:17:07 Opnametijd.
12,38 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,84 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_E-U_nBIIvCakog38FxjKEdSnpTJ7nU&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Gisteren boodschappen; icetea, melk, cassis, mokka ladies, 
tuc, fruit cocktail blik, Erwtensoep, Aloe,
wortels, kwark, broodjes en vlees.


Vanmorgen Socialdeal.nl  


Schaduw Maasoeverpad


Daaronder een waterpomp


Boerderij Graaf van Solmsweg 99


Nieuw asfalt Graaf van Solmsweg 
hoogspanningsverdeelstation


Plas bij gemaal 


Sligro geparkeerd


Relatief nieuw


Gras en groen tanktransport waarom snap ik niet


Hedikhuizerweg 21 ingang


Showtuin


Vrachtwagen Hedikhuizerweg


Oude opel


Schrift van vandaag


Mijn plekje


Stukje schilderij


Stukje gordijn


Postvakken


Mob schoonmaakkar in toilet geparkeerd


Helftheuvelpassage


Verderop


Flappentappen en stort mogelijkheid


So low A


So low B


So low C


Voertuigen


Stoffers


IJs en zo


Xenos kinderstoeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.