zondag 15 augustus 2021

Zondag kerkdienst online en rond het Engelenmeer gefietst

Vanmorgen ging de wekker laat, dat kon omdat ik pas rond 9:50 achter mijn pc hoefde te zitten.

Daarvoor douche, ontbijt, berichten en tv gekeken.

Daarna even rust en vertrokken voor een fietstocht; voor een zondag redelijk ongebruikelijke route.

Richting Kerk, bij Bossche Hoeve geweest, over de A59 richting Vlijmen, rond het Engelenmeer, Haverleij, Rietveldenweg, Kooikersweg, Oude Vlijmenseweg, onder Royal Welshbrug door, na de Verkadefabriek links, Aartshertogenlaan, Romperstebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk misschien GKN wederkomst kerk, was lang geleden en ik ben er nooit voor een kerkdienst geweest.

Onderweg kreeg ik een bericht van John, gelijk maar even gebeld kort gesprek.

Ik voel me verder wel goed, het gaat goed.

Statistieken;
19,83 Km afgelegd.
1:53:58 Opnametijd.
12,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,9 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1M_Pju9hfmO3aafmdmf8HOT2nFM13vpTd&usp=sharing


Pim Poortinga bezig met de preek


Tijdens gebed


Stukje Youtube


Fietsroute van deze zondag


Jan van den Bosch met Hour of Power


Brug eendenkooi niet altijd dicht op zondag


Noorderplas er werd gezwommen


Voorheen paardenweide nu te koop


Plas bij Omron drijvend groen gedeeltelijk


A59 Maasoeverpad bruggen


Zig zag weg vandaag niet nodig gehad


Vutterpad belangrijk plekje voor mij
vandaag maar 1 maal gebruikt


Meanderflat Kruiskampsingel


Bossche Hoeve A
Meanderflat op achtergrond met steigers


Bossche Hoeve B


Bossche Hoeve C


Bossche Hoeve D
koets staat hier al lang stil


Paardenweide


Even pauze stroopwafels en water


Omgeving Engelenmeer / Vlijmen


Lange rechte weg


Zwaenenstede Haverleij


Relatief nieuw asfalt fietspad rond rotonde 


Omgeving Ruwekampweg / Rietveldenweg


Rietveldenweg


Karwei open




Flat Helftheuvel


Rotonde Oude Vlijmenseweg, Simon Stevinweg en Kooikersweg


Populierenlaan


Installaties Oude Vlijmenseweg


1931 ingang


Waterkant, steigers, Citadel en zo


Stukje Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.